Вона нагадала: на попередньому засіданні було вирішено, що креативні агенції, які долучилися до розробки брендингової стратегії представлять своє бачення та концепти оновленого бренду українського парламенту.

На початку засідання Олена Кондратюк зазначила, що після заслуховування презентацій креативних агенцій, робоча група має поставити перед собою конкретні завдання для розробки та втілення нового бренду.

На засіданні, креативна агенція «Belka-Strelka» та міжнародна брендингова агенція «Voronovagency» представили свої концепції оновленого бренду Верховної Ради України.

Як зазначив представник креативної агенції «BelkaStrelka» Юрій Белов під час презентації, Верховна Рада України — це перш за все реальне втілення можливості для людей керувати своєю країною.

Ю. Белов навів приклад успішних брендів розвинутих країн. Водночас він наголосив, що у новому бренді Верховна Рада України повинна бути представлена як інституція, на якій тримається державність України. «Верховна Рада — це не лише народні депутати, це концепція управління країною. І більшість цивілізованих країн живуть саме за такими принципами», — додав він.

Представниця агенції «Voronovagency» Вероніка Богуш під час презентації свого бачення нового бренду Верховної Ради України зупинилась на питаннях, які необхідно враховувати при розробці нової брендингової стратегії: у чому суть влади, чому виникають конфлікти, чому високий рівень недовіри до законодавчого органу.

На переконання В. Богуш, бренд українського парламенту повинен відображати звичайні людські цінності, які є ментальною ідентичністю українців. «Звичайні люди повинні розуміти, що Верховна Рада України створена людьми для блага людей», — наголосила вона.

Під час обговорення брендингової стратегії також піднімалось питання необхідності розробити Етичний кодекс народного депутата України, який має бути невід’ємною складовою бренду українського парламенту.

Олена Кондратюк повідомила, що напрацювання до Етичного кодексу вже є і вони були розроблені за участі моніторингової місії Європейського парламенту.

Водночас вона нагадала, що завдяки місії Європарламенту, було затверджено Комунікаційну стратегію Верховної Ради України. «Брен-дингова стратегія парламенту має бути невід’ємною складовою Комунікаційної стратегії», — наголосила заступниця глави парламенту.

«Про те, що назріла необхідність оновлення бренду Верховної Ради України, свідчить також те, що парламент став набагато відкритіший для громадськості. У Верховній Раді відкрито Освітній центр, значно зросла кількість екскурсій для звичайних людей. Робота комітетів парламенту стала набагато відкритіша. Тому є необхідність донести до людей, що парламент — це законодавчий орган, який працює в інтересах людей», — підкреслила О. Кондратюк.

Водночас, за словами заступниці глави парламенту, необхідно пам’ятати, що Верховна Рада України — це інститут державної влади, який у найскладніші історичні часи брав на себе відповідальність і приймав доленосні для країни рішення.

За результатами обговорення було прийнято рішення, що до наступного засідання буде розроблено план втілення брендингу, створено технічне завдання для «брендбуку», визначено основні на-прями, за якими буде реалізовуватись брендингова стратегія.

Участь у засіданні Робочої групи також узяли народний депутат України Володимир Воронов, керівництво апарату Верховної Ради України, представники програми розвитку ООН в Україні та генеральний директор всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

Інформаційне управління апарату Верховної Ради України.

Фото Інформаційного управління апарату Верховної Ради України.