Змінами, передбаченими законом від 25 лютого 2021 року, польський законодавець ставив за мету підвищити рівень безпеки пішоходів на дорогах, уніфікувати швидкість руху на забудованій території, а також дисциплінувати водіїв на автомагістралях і швидкісних дорогах.

Відтепер пішоходи, які вже знаходяться на пішохідному переході, мають перевагу стосовно транспорту. Натомість пішохід, який щойно ступає на зебру, мусить «остерігатися», проте пропускати зобов’язаний лише трамваї. В районі пішохідного переходу водії транспортних засобів відтепер повинні зменшити швидкість і звертати увагу не лише на сам перехід, а й на прилеглу до нього територію, аби забезпечити можливість безпечного переходу через дорогу і першість у русі не лише для тих піших учасників руху, котрі перетинають пішохідний перехід, а й тих, які щойно ступають на зебру.

Проте це не означає, що пішоходи стануть «священними коровами» дорожнього руху. Їх також зобов’язали бути особливо обережними на пішохідних переходах. Надалі залишається в силі правило — не входити на проїзну частину, утім, й на пішохідний перехід, якщо транспортний засіб упритул наблизився до нього. Але ще важливіша зміна для пішоходів — це заборона користуватися телефонами або іншими електронними гаджетами під час перетину дороги.
Допустима швидкість руху на забудованій території відтепер становить 50 км/год незалежно від частини доби. Раніше у нічний період дозволялось їхати 60 км/год.

Впорядкував законодавець також пересування на модному нині виді транспорту — електричному самокаті (варто згадати, що польською мовою самокат називається «гуляйнога»). Тут нововведень найбільше. Особа, що керуватиме електричним самокатом, зобов’язана використовувати для цього велосипедну доріжку або смугу руху для велосипедистів на проїзній частині. Користуватись тротуаром або пішохідною дорогою дозволено виключно в ситуації, коли тротуар розташований уздовж проїзної частини, а велосипедна доріжка чи виділена смуга для велосипедистів відсутня.

Допустима швидкість пересування електросамокатом — 20 км/год, а на тротуарах та в пішохідних зонах вона має бути наближена до швидкості руху пішоходів. Водій самоката у таких випадках зобов’язаний бути особливо обережним та надавати перевагу пішоходам, не утруднювати їм рух.

«Кермування» електросамокатом заборонено дітям до 10-річного віку. Натомість документом, що підтверджує право керування цим видом транспорту у випадку осіб, що не досягли 18-річного віку, є «велосипедна карта» (згідно з польським законодавством — один із документів, що підтверджують право дітей від 10 до 18 років їздити на велосипеді) або водійське посвідчення з «відкритими» категоріями АМ, А1, В1 або Т. І ще одне — кермувальникам електросамокатів категорично забороняється перевозити інших осіб, тварин чи багаж, а також тягнути чи буксирувати інший технічний засіб.