Координуватимуть роботу дитячого волонтерського центру представники від кожної з понад 30 шкіл міста. Ставлять за мету долучати учнівські колективи й об’єднувати їх у наданні допомоги оборонцям країни у війні з російським агресором. Водночас планують підтримувати тих містян, які опинилися в складних життєвих обставинах.

На своє перше зібрання запросили керівницю департаменту освіти Вінницької міськради Оксану Яценко. Вона прийшла разом з директоркою Вінницького аналітично-просвітницького центру «Волонтерський простір» Марією Довжик та представницею Малої академії наук Тетяною Калугаряну.

Учні презентували свій перший проєкт. Мають намір виготовити соціальний ролик про вшанування пам’яті полеглих на війні. Йдеться про щоденну хвилину мовчання, яку оголошують у країні о дев’ятій годині ранку. Про проєкт загалом і сюжет ролика розповіла учениця Тетяна Скрипнюк.

«Здавалося б, що таке одна хвилина в добі, яка має 24 години, — каже учениця. — Зупинитися на одну хвилину й вшанувати пам’ять усіх полеглих на війні з ворогом, тих, хто міг жити й творити, як ми, але віддав своє життя заради нас — живих. Але ж, погодьтеся, не кожен це робить. Тому, на нашу думку, така соціальна реклама важлива. Вустами дітей хочемо достукатися до кожного, щоб пам’ятали тих, хто дав змогу жити, працювати, ростити дітей...»

На першому зібранні учні обговорили також пропозицію від Малої академії наук про організацію курсів з розвитку лідерських якостей в учнів, на яких хлопці й дівчата зможуть отримати навички емоційного розвитку, критичного мислення, ораторського мистецтва, проєктного менеджменту. Усе це допоможе їм стати успішними не тільки під час навчання в школі, а й у майбутньому дорослому житті.

Керівниця департаменту освіти міськради Оксана Яценко подякувала учням за небайдужість, активну позицію в умовах воєнного часу, а також обіцяла підтримку в проведенні благодійних заходів волонтерським центром. Підтримають, зокрема, створення згаданого вище соціального ролика на спомин про полеглих.

Вінниця.

Фото департаменту освіти Вінницької міськради.