Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Продовжено строк дії воєнного стану в Україні та проведення загальної мобілізації 871
-
2Національне свято Австрійської Республіки 80
-
3У Житомирі відбувся дебютний фестиваль бандурного мистецтва «BANDURA TODAY» 59
-
4День української писемності та мови 58
-
5Кабмін уточнив порядок складання єдиного державного кваліфікаційного іспиту для майбутніх медиків 50

