Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У Ягідному на Чернігівщині завершено ремонт вулиць і відновлено 90% житлового фонду 361
-
2В Івано-Франківській області стартує проєкт підтримки ягідного бізнесу «RE:BERRY» 330
-
3Оприлюднено проєкт постанови Кабінету Міністрів щодо пільгової іпотечної допомоги для ВПО та осіб з прифронтових територій 243
-
4На Кіровоградщині перевіряють громади на доступність для людей з інвалідністю 209
-
5На Кіровоградщині облаштовано 76 локацій для тимчасового проживання ВПО (ВІДЕО) 198

