Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 1996
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 208
-
3Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 63
-
4День Сухопутних військ України 62
-
5На Чернігівщині масштабують проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» 47

