В управлінні МВСУ в Рівненській області запрацював call-центр. Дзвінок, скарга, нарікання чи будь-які побажання від громадян на роботу міліції відтепер не залишаться поза увагою. Завдяки програмним рішенням call-центру реєструються всі вхідні дзвінки, зберігається інформація (номер телефону, дата дзвінка), записуються звернення і прослуховується їхній запис безпосередньо керівництвом УМВС. Технічні можливості центру дають можливість проводити дослідження громадської думки шляхом опитування абонентів щодо оцінки ефективності роботи міліції. І хоча результати першого такого опитування поки що невтішні, відсоток тих, хто задоволений роботою міліції, утричі менший, ніж тих, хто не задоволений. Однак це не привід опускати руки. Скоріше, навпаки, — стимул працювати краще, вважають в УМВС.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Форум грецьких товариств України: об’єднання заради майбутнього 246
-
2День рятівника в Україні 114
-
3На кордоні з Польщею відкрили новий підрозділ прикордонної служби 89
-
4Голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук повідомив про результати пленарного засідання Верховної Ради України 18 вересня 2025 року 60
-
5Уряд затвердив Порядок надання субвенції на створення фондів тимчасового житла для внутрішньо переміщених осіб 53

