В управлінні МВСУ в Рівненській області запрацював call-центр. Дзвінок, скарга, нарікання чи будь-які побажання від громадян на роботу міліції відтепер не залишаться поза увагою. Завдяки програмним рішенням call-центру реєструються всі вхідні дзвінки, зберігається інформація (номер телефону, дата дзвінка), записуються звернення і прослуховується їхній запис безпосередньо керівництвом УМВС. Технічні можливості центру дають можливість проводити дослідження громадської думки шляхом опитування абонентів щодо оцінки ефективності роботи міліції. І хоча результати першого такого опитування поки що невтішні, відсоток тих, хто задоволений роботою міліції, утричі менший, ніж тих, хто не задоволений. Однак це не привід опускати руки. Скоріше, навпаки, — стимул працювати краще, вважають в УМВС.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День адвокатури України 200
-
2До Дня працівника ДВС на Миколаївщині відзначили кращих державних виконавців 166
-
3День працівника державної виконавчої служби 56
-
4Голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук повідомив про результати пленарного засідання Верховної Ради України 17 грудня 2025 року 48
-
5Вшанування пам’яті професора Київського університету Св. Володимира Бориса Григоровича Курца (1885 – 1939?). До 140-річчя з дня народження 46

