Переважно люди скаржилися на неякісні непродовольчі товари — взуття, меблі, одяг, електротовари, мобільні телефони, повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. У цих випадках задоволено 70 звернень із 85. Фахівці управління також безкоштовно допомагають готувати матеріали до суду. Із 12 таких матеріалів, які з початку року було передано на розгляд, половину вже задоволено на користь громадян.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 1625
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 178
-
3Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду та вшанування їхньої людської гідності 93
-
4День Сухопутних військ України 61
-
5Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 55

