Переважно люди скаржилися на неякісні непродовольчі товари — взуття, меблі, одяг, електротовари, мобільні телефони, повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. У цих випадках задоволено 70 звернень із 85. Фахівці управління також безкоштовно допомагають готувати матеріали до суду. Із 12 таких матеріалів, які з початку року було передано на розгляд, половину вже задоволено на користь громадян.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У Харківській області триває розширення мережі мобільних поштових відділень 373
-
2Уряд врегулював порядок надання грошової допомоги на тверде паливо у зонах бойових дій 238
-
3Кабмін уточнив умови оплати праці фахівців із супроводу ветеранів 216
-
4Понад 6,2 тис. сімей на Дніпропетровщині вже скористалися державною програмою «єВідновлення» 133
-
5Уряд ухвалив рішення щодо розподілу субвенції на підтримку осіб з особливими освітніми потребами у 2025 році 116

