Стихійний страйк працівників КП «Херсонелектротранс» розхвилював обласний центр. Тролейбуси, які обслуговує підприємство, виходять на маршрути, але в депо частина слюсарів за їхній огляд та ремонт не береться. Причина — тримісячна заборгованість із заробітної плати. Варто було працівникам оголосити про страйк, як муніципальна влада погасила половину заборгованості, а ще мільйон з лишком обіцяє віддати днями.
Заступник директора «Херсонелектротрансу» Сергій Костючок каже, що страйку могло б і не бути, якби підприємство вчасно отримувало те, що йому належить. Держава та міськрада занадто довго визначалися, хто цього року заплатить 13,8 млн. грн. компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. При цьому фактичні витрати на пільговиків сягнули втричі більшої суми, а доходи від продажу квитків не перевищують 300 тис. грн. на місяць. Міськрада вкотре пообіцяла виділити «Херсонелектротрансу» черговий транш субвенції з муніципальної скарбнички, але тактика «латання дірок» є неефективною: підприємство залишатиметься збитковим, доки оплата за проїзд не відповідатиме фактичним витратам.
107
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Продовжено строк дії воєнного стану в Україні та проведення загальної мобілізації 384
-
2Кабмін створив Координаційний центр інженерного захисту критичної інфраструктури 91
-
3Уряд оновив порядок роботи Держказначейства під час воєнного стану 48
-
4Кабмін спростив закупівлі для захисту критичної інфраструктури 48
-
5Кабінет Міністрів виділив понад 6 млрд гривень на зміцнення обороноздатності та критичної інфраструктури 45

