— Схвалений у цілому проект закону про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування) передбачає додаткові джерела ремонту доріг, — відзначила Лариса БІЛОЗІР, ДГ «За майбутнє». Зі слів депутата, нині діє така практика — 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху, і це сприяло тому, що обласні бюджети почали отримувати кошти на проведення поточних ремонтів. Як колишній депутат Вінницької облради, Л. Білозір розповіла, що до обласного бюджету в останні два роки почали надходити гроші, за які розпочали ремонтувати місцеві дороги. У Вінницькій області у 2018 році — 600 млн грн, а в 2019 році — 800 млн грн. У середньому ремонт 1 км дороги коштує приблизно 6,5 млн грн. «Основні кошти в області були спрямовані на ремонт двох доріг — М12 і М21, а щодо ремонту місцевих доріг, завжди йшли відмовки, і вони залишалися поза увагою, — зауважила парламентарка. — Схвалений законопроект запроваджує середньострокове планування, що дає змогу планувати на три роки. Вінницька ОДА вже визначила перелік доріг (бо кожна область уже очікує на такий закон), які планують капітально відремонтувати впродовж наступних трьох років.
Брифінги
145
145
Зі слів депутата Лариси Білозір, 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У Харківській області триває розширення мережі мобільних поштових відділень 294
-
2Кабмін уточнив умови оплати праці фахівців із супроводу ветеранів 191
-
3Уряд врегулював порядок надання грошової допомоги на тверде паливо у зонах бойових дій 134
-
4Уряд ухвалив рішення щодо розподілу субвенції на підтримку осіб з особливими освітніми потребами у 2025 році 89
-
5День пасічника в Україні 88

