— Схвалений у цілому проект закону про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування) передбачає додаткові джерела ремонту доріг, — відзначила Лариса БІЛОЗІР, ДГ «За майбутнє». Зі слів депутата, нині діє така практика — 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху, і це сприяло тому, що обласні бюджети почали отримувати кошти на проведення поточних ремонтів. Як колишній депутат Вінницької облради, Л. Білозір розповіла, що до обласного бюджету в останні два роки почали надходити гроші, за які розпочали ремонтувати місцеві дороги. У Вінницькій області у 2018 році — 600 млн грн, а в 2019 році — 800 млн грн. У середньому ремонт 1 км дороги коштує приблизно 6,5 млн грн. «Основні кошти в області були спрямовані на ремонт двох доріг — М12 і М21, а щодо ремонту місцевих доріг, завжди йшли відмовки, і вони залишалися поза увагою, — зауважила парламентарка. — Схвалений законопроект запроваджує середньострокове планування, що дає змогу планувати на три роки. Вінницька ОДА вже визначила перелік доріг (бо кожна область уже очікує на такий закон), які планують капітально відремонтувати впродовж наступних трьох років.
Брифінги
143
143
Зі слів депутата Лариси Білозір, 35% фінансування йде на дороги місцевого значення, 60% — загальнодержавного значення і 5% — на безпеку дорожнього руху.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День прикордонника України 486
-
2Одеська область рухається до сталого розвитку разом із французькими партнерами 424
-
3З переліку культурної спадщини Чернігівщини виключено 144 об’єкти 84
-
4У 2025 році збережено розмір грошової виплати ветеранам війни до Дня Незалежності України 81
-
5Парламенти світу об'єднуються для підтримки України та протидії військовим загрозам в майбутньому 53