Нові вагони відповідатимуть сучасним стандартам і матимуть габарит Т. Перша партія з 5 вагонів стане тестовою: вони матимуть подовжений на 80% термін служби, підвищений комфорт, сучасні системи управління та збільшену місткість – до 44 пасажирів у купейному вагоні (+10% порівняно зі стандартними).  

«Оновлення пасажирського парку – ключовий крок для надійної логістики в Україні. Ми вдячні Уряду за підтримку цього проєкту. Нові вагони забезпечать залізниці додатковий ресурс, а пасажирам – комфортніші подорожі», – зазначив Віцепрем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба.  

Особливості нових вагонів:  

- термін служби до 50 років завдяки кузовам із нержавіючої сталі;  

- рідше технічне обслуговування;  

- зменшена потреба в сервісному персоналі;  

- плавний хід завдяки пневмопідвішуванню;  

- подовжені спальні місця (2,2 м);  

- клімат-контроль у кожному купе;  

- автоматичні двері та герметичні міжвагонні переходи.  

Серед замовлення – 5 вагонів нового покоління, включаючи купейні з можливістю трансформації в СВ та один інклюзивний вагон із підйомником, пандусом і просторим купе для пасажирів з інвалідністю.  

Вартість одного вагона – близько 95 млн грн, інклюзивного – 98,3 млн грн. Завдяки довшому терміну експлуатації та нижчим витратам на обслуговування ці вагони є економічно вигіднішими за стандартні.  

Поставка триватиме до 2,5 років після передоплати та сертифікації. За наявності додаткового фінансування Укрзалізниця планує розширити програму оновлення парку.

За матеріалами Полтавської ОВА.

 

Хочете першими знати про зміни та оновлення в законодавстві?
Хочете з перших уст дізнаватися про роботу Верховної Ради та окремих депутатів?

Підписуйтеся на

фейсбук-сторінку «Голосу України»,

де ми розміщуємо найактуальнішу офіційну інформацію.