Нові вагони відповідатимуть сучасним стандартам і матимуть габарит Т. Перша партія з 5 вагонів стане тестовою: вони матимуть подовжений на 80% термін служби, підвищений комфорт, сучасні системи управління та збільшену місткість – до 44 пасажирів у купейному вагоні (+10% порівняно зі стандартними).
«Оновлення пасажирського парку – ключовий крок для надійної логістики в Україні. Ми вдячні Уряду за підтримку цього проєкту. Нові вагони забезпечать залізниці додатковий ресурс, а пасажирам – комфортніші подорожі», – зазначив Віцепрем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба.
Особливості нових вагонів:
- термін служби до 50 років завдяки кузовам із нержавіючої сталі;
- рідше технічне обслуговування;
- зменшена потреба в сервісному персоналі;
- плавний хід завдяки пневмопідвішуванню;
- подовжені спальні місця (2,2 м);
- клімат-контроль у кожному купе;
- автоматичні двері та герметичні міжвагонні переходи.
Серед замовлення – 5 вагонів нового покоління, включаючи купейні з можливістю трансформації в СВ та один інклюзивний вагон із підйомником, пандусом і просторим купе для пасажирів з інвалідністю.
Вартість одного вагона – близько 95 млн грн, інклюзивного – 98,3 млн грн. Завдяки довшому терміну експлуатації та нижчим витратам на обслуговування ці вагони є економічно вигіднішими за стандартні.
Поставка триватиме до 2,5 років після передоплати та сертифікації. За наявності додаткового фінансування Укрзалізниця планує розширити програму оновлення парку.
За матеріалами Полтавської ОВА.