У сервісному центрі реалізовано принципи доступності відповідно до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, ініційованої першою леді України Оленою Зеленською.
Під час візиту посадовці особливу увагу приділили наявності елементів інклюзивного простору. Зокрема, у сервісному центрі облаштовано пандус з подвійними поручнями, зручний вхід до приміщення, розширено дверні прорізи. Є кнопка виклику працівників, тактильні вказівники, вивіски шрифтом Брайля та інші засоби для орієнтування осіб з інвалідністю.
Зручності передбачені й усередині будівлі. Зокрема, діє безкоштовний Wi-Fi, який дозволяє відвідувачам швидко отримати потрібну інформацію в режимі онлайн. У центрі облаштовано адаптований інформаційний стенд. Є аптечка для надання першої допомоги в разі потреби. Для батьків з дітьми облаштована дитяча ігрова зона.
Тож простір Тульчинського сервісного центру ПФУ є зручним і безпечним для кожного відвідувача.
За матеріалами Вінницької ОВА.
Хочете першими знати про зміни та оновлення в законодавстві?