Йдеться не лише про архітектурну доступність, а й про створення рівних умов для навчання всіх дітей.
Порівняно з минулим роком кількість учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах збільшилася на 8%. Сьогодні понад 1,2 тисячі школярів навчаються у 885 інклюзивних класах, а більше ніж половина закладів загальної середньої освіти області впроваджують принципи інклюзивності.
Системний супровід дітям та їхнім сім’ям забезпечують 16 інклюзивно-ресурсних центрів, до яких протягом року звернулися майже 2 тисячі дітей.
Важливим напрямом є і психологічна підтримка. У регіоні функціонує Навчально-методичний центр психологічної служби, що координує роботу практичних психологів у школах, центрів професійного розвитку та відповідних спеціалістів громад. Нині психологічним супроводом охоплено 53% закладів освіти, тож подальший розвиток цієї сфери потребує кадрового посилення.
За матеріалами Чернігівської ОВА.