Виїзна форма обслуговування стала справжнім порятунком для людей, які не можуть особисто відвідати ЦНАП.
«За дев’ять місяців цього року ми провели 154 виїзні прийоми: 29 — у старостатах, 70 — у лікарнях та 55 — безпосередньо в оселях громадян. За цей час нашими фахівцями прийнято 1523 заяви та надано 851 консультацію. Команда адміністраторів працює на максимум, щоб послуги були поруч із кожним мешканцем громади», — розповідає начальниця відділу ЦНАП Бобровицької міської ради Ольга Шилко.
Серед найпопулярніших послуг — реєстрація права власності (498), витяги з Державного земельного кадастру (342), виправлення помилок у Держгеокадастрі (317), довідки для нотаріуса, на пічне опалення, акти обстеження для субсидії (по 101), витяги з Реєстру територіальної громади (92), комплексна послуга єМалятко (68), послуги Нафтогазу (64), оформлення субсидій, пільг і допомог (24) та інші.
Пересувне віддалене робоче місце адміністратора, обладнане спеціальним автомобілем і кейсом-валізою, дає змогу людям отримати адміністративні послуги на місці — швидко, зручно та без зайвих поїздок до міста.
«Щира подяка нашим партнерам — шведсько-українському проєкту PROSTO “Підтримка доступності послуг в Україні” та Програмі EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, — за підтримку, завдяки якій мешканці навіть найвіддаленіших сіл отримують послуги поруч із домом», — зазначає в.о. Бобровицького міського голови Геннадій Іванюк.
За матеріалами Чернігівської ОВА.




