Постановою визначено особливості організації та проведення перевірок медичних висновків про тимчасову непрацездатність на період до впровадження Національною службою здоров’я технічних рішень щодо автоматизованого відбору уповноваженого лікаря та формування висновку про результати перевірки з використанням електронної системи охорони здоров’я.
Зокрема, на перехідний період відбір уповноваженого лікаря для проведення перевірки медичного висновку та формування висновку про результати такої перевірки здійснюватиметься без використання електронної системи охорони здоров’я. Також не надсилатимуться повідомлення територіальним органам Пенсійного фонду України через електронну систему охорони здоров’я про проведення перевірки або необхідність заміни уповноваженого лікаря.
Національній службі здоров’я доручено надати уповноваженим лікарям доступ до інформації з електронної системи охорони здоров’я в обсязі, необхідному для перевірки відомостей, що містяться в медичних висновках.
Крім того, Пенсійному фонду України доручено організувати автоматизований відбір уповноваженого лікаря для проведення перевірок медичних висновків на базі Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України.




