Під час візиту оглянули мотовагонне депо у Фастові, локомотивне та вагонне депо у Козятині та місцеву дирекцію залізничних перевезень. Особливу увагу приділили умовам праці залізничників: на численні запити працівників було здійснено об’їзд об’єктів і обговорено практичні потреби колективів. У фокусі – безпека, фізичне навантаження, технічне забезпечення та питання мотивації.
«Залізничники забезпечують стійкість перевезень, навіть в умовах війни. І наше завдання – послідовно створювати для них сучасне, безпечне й гідне робоче середовище. Інвестиції в механізацію та умови праці – лише один із кроків більшої політики змін, яка має забезпечити ефективність, мотивацію і стабільність галузі», – зазначив Олексій Балеста.
Одним із таких напрямів є реалізація програми для оновлення засобів малої механізації. У 2025 році планується спрямувати орієнтовно 127 млн грн коштів Укрзалізниці на закупівлю відповідних засобів.
Її впровадження дозволить значно полегшити фізичне навантаження на працівників, підвищити оперативність виконання робіт та загальну безпеку перевезень.
Паралельно АТ «Укрзалізниця» працює над модернізацією системи преміювання. За словами Олександра Перцовського, у 2025 році планується масштабувати нові програми мотивації, зокрема за прикладом ініціативи «Сила сервісу» у пасажирському секторі, – тепер і в інших підрозділах компанії.
Ці рішення є частиною комплексного підходу до змін на залізниці із фокусом на гідність, безпеку й професійну підтримку кожного працівника. У Мінрозвитку та «Укрзалізниці» наголошують: попри складні економічні умови, модернізація має відбуватися задля людей.
За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України.