Це – якісний зріз думок підприємців з усієї країни, зібраний і оброблений за допомогою штучного інтелекту. 

Істотне зростання кількості зібраних оцінок стало можливим завдяки інтеграції віджету «Пульс» у кабінет платника податків на сайті Державної податкової служби України. ДПС першою серед державних інституцій запровадила такий формат цифрового зворотного зв’язку з бізнесом, що дало змогу охопити широку аудиторію користувачів. 

Наступна мета – зробити Пульс національним інструментом постійного діалогу між бізнесом і державою. У співпраці з Advanter Group триває робота над підвищенням аналітичної спроможності: команда фокусується на створенні зрозумілих і дієвих форматів подання інформації, які сприятимуть ухваленню зважених управлінських рішень.

«Платформа Пульс доводить: держава готова чути, бізнес – готовий говорити. Ми зібрали понад 100 тисяч оцінок від підприємців – це масштабний фідбек, який вперше систематизували. Аналітичний звіт – це перший крок. Він допоможе краще зрозуміти очікування бізнесу і сформувати основу для подальших рішень», – зазначив Олександр Циборт, заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Довідково: «Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансувалося USAID і UK Dev. Партнер проєкту – Офіс ефективного регулювання (BRDO). До реалізації долучений Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.

Посилання на платформу: https://pulse.gov.ua 

За матеріалами Міністерства економіки України.