Соціальний портал Міністерства соціальної політики України запрацював у вересні 2024 року. З того часу через портал подали понад 51 тисячу звернень або заяв – як щодо себе, так і повідомляючи про потреби своїх близьких, наприклад, родичів літнього віку або сусідів, які мають інвалідність. Це можна зробити просто на головній сторінці – без авторизації та без КЕП. 

«Зараз ми активно працюємо над оновленням порталу – і це не просто чергові зміни, а перехід до сервісу, орієнтованого на людину. Ми враховуємо типові сценарії дій, спрощуємо подання заяв і впроваджуємо інтуїтивні підказки, щоб кожен – незалежно від свого віку та досвіду – міг легко скористатися порталом», – сказав Анатолій Комірний, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).

За статистикою, найбільша кількість звернень і заяв надходить з таких регіонів:

• Полтавська область (9 287); 

• Дніпропетровська область (8 490);

• Хмельницька область (5 995);

• Харківська область (5 966);

• Київська область (3 962).

Серед соціальних послуг, за отриманням яких звертаються через портал, переважають такі: 

Натуральна допомога: забезпечення продуктами харчування, засобами особистої гігієни та догляду, а також іншими предметами першої необхідності. Так само в межах послуги можуть забезпечити гарячим харчуванням, паливом, а також надають допомогу з генерального прибирання та обробітку земельної ділянки;

Догляд вдома: допомога у самообслуговуванні за місцем проживання (догляд за тілом, вмивання, зміна білизни тощо, а також доставка продуктів харчування; прибирання житла, прання та інші побутові послуги;

• Соціальна адаптація: допомога інтегруватися у нові умови життя, зокрема, через підтримку в навчанні, соціалізації та пошуку роботи.

Нагадаємо, що доступна покрокова інструкція, як подати заяву на соціальну послугу на прикладі денного догляду – ознайомитися з нею можна за посиланням

За матеріалами Міністерства соціальної політики України.