Український павільйон «Not For Sale» на EXPO 2025 протягом 6 місяців презентував світу бачення майбутнього, в основі якого – цінності. Павільйон привернув увагу відвідувачів з усьго світу, отримавши дві срібні нагороди у категоріях «Best Activation or Engagement» та «Exhibition Design». За підрахунками організаторів, за півроку роботи виставки його побачили понад 3 млн людей. 

Замість досягнень, Україна представила «магазин, у якому нічого не можна купити». 18 предметів, кожен з яких символізувує демократичну цінність – свободу слова, право вибору, людяність та інші. Кожен об’єкт має справжній штрих-код, який відвідувачі можуть «зчитати» за допомогою спеціальних магазинних сканерів. Після сканування замість цін на екрані з?являються відеоісторії з України, що показують справжню «ціну», яку платять українці, будуючи власне майбутнє.

«Повертаємо павільйон «Not For Sale» додому в Україну. Він вже виконав головну місію – прозвучав на світ голосом сили та цінностей українців. Показав, що те, за що ми боремось щодня – це вищі чесноти людини. Аргументував, чому нас варто підтримувати. Виставка в Українському домі – нагода нагадати собі, за що ми стоїмо і що саме робить нас незламними. Перша зупинка – в Києві, про наступні оголосимо згодом. Відвідайте «Not For Sale»!» — Тетяна Бережна, Віцепрем'єр-міністерка з питань гуманітарної політики – Міністерка культури Україна, Генеральна комісарка України на EXPO 2025.

Після завершення EXPO, Міністерство культури України повертає павільйон туди, де народжуються цінності – в Україну. До деталей відтворена композиція з'явиться в Українському Домі 1 листопада. Та окрім досягнень з цьогорічної події, там можна буде познайомитись із історією всесвітньої виставки, побачити роботи українських митців та артефакти від бізнесів.

Керівництво проєкту EXPO 2025: Кабінет Міністрів України, Міністерство культури України, Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України.

Ініціатива проведення виставки в Україні: Міністерство культури України.

Організація та креативна концепція: Агенція Bickerstaff.734.

За підтримки: Ajax Systems, Укрнафта, Біосфера, ДТЕК, Ощадбанк, Астарта, Метінвест, Епіцентр, KSE, Укргідроенерго, Всеукраїнське галузеве об’єднання «Федерація роботодавців нафтогазової галузі».

Партнери виставки: Pole, Caparol, UNDP, ZBROYA.

Партнери Home Beyond the Dawn: Європейський Союз.

Контакти для ЗМІ: Марина Щепієнко, Head of PR, maryna@bickerstaff.ooo    +380504690800

Про EXPO 2025: Всесвітня виставка EXPO 2025 проходила в Осаці, Японія, з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року під гаслом «Designing Future Society for Our Lives» («Створення суспільства майбутнього для нашого життя»). У виставці взяли участь понад 160 країн світу.

За матеріалами Міністерства культури та стратегічних комунікацій України.