Важливо зазначити, що це результат успішних конкурентних тендерів, де через зниження очікуваної ціни маємо суттєву економію, за яку і вдалось законтрактувати додаткову партію.

«Маємо забезпечувати стійкість нашої логістики попри щоденні обстріли та спроби росії порушити внутрішні транспортні сполучення. Завдяки прозорим конкурентним торгам і підтримці міжнародних партнерів, маємо додаткові поставки. Це важливий сигнал для працівників підприємства та пов’язаних господарств – адже йдеться про відновлення завантаження виробництва і стабільні робочі місця», – зазначив Віцепрем’єр-Міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.

Закупівля здійснюється за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у межах проєкту «Надзвичайна підтримка української залізниці». З урахуванням цієї угоди загальний обсяг законтрактованих поставок становитиме біля 46 тисяч тонн, що дасть можливість побудувати та відремонтувати 358 км колій. Нова партія рейок почне надходити після завершення основних постачань – орієнтовно з травня 2026 року. 

Підписання відбулося за присутності заступника Міністра розвитку громад та територій України Олексія Балести, голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Перцовського, заступника директора Представництва Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Марка Магалецького, керуючого директора Voestalpine Rail Technology GmbH Наді Юнгвірт та менеджерки з регіональних продажів Voestalpine Rail Technology GmbH Анни Барухович. 

Додаткові рейки дадуть змогу завершити капітальні ремонти, підвищити швидкість руху поїздів і збільшити пропускну спроможність мережі – важливу для стабільності вантажних перевезень та розвитку інфраструктури.

За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України.