Уже другий тиждень багато мешканців Луцька добираються на роботу, навчання, у поліклініки пішки. Маршрутки переповнені. Такі наслідки страйку, який з 13 жовтня проводить Луцьке підприємство електротранспорту. Останній раз тролейбусники отримували гроші ще у червні, і то лише аванс. Борг перевищує п’ять мільйонів гривень. Ситуацію ускладнює й те, що ЛПЕ придбало кілька десятків автобусів «Богдан» у лізинг. Тепер настав час сплачувати. Дивує і кадрова політика міськради, яка півтора місяця тому призначила колишнього керівника ЛПЕ Івана Кубіцького, до якого в колективі було чимало претензій, директором департаменту житлово-комунального господарства Луцька. Цими днями на підприємстві переобрали профспілковий комітет, на захист своїх колишніх колег збираються виступити і ветерани-тролейбусники. Самі ж страйкарі налаштовані рішуче. На роботу вони вийдуть лише тоді, коли буде виплачена вся заборгованість.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1В Україні засіяно вже понад 2 мільйони гектарів ярих зернових і зернобобових, — Комітет з питань аграрної та земельної політики
-
2Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів: Державна політика зайнятості ветеранів повинна базуватися на аналітичній роботі Кабінету Міністрів України
-
3Палата представників Конгресу США схвалила майже 61 мільярд доларів на допомогу Україні
-
4Весняна сесія ПАРЄ завершила свою роботу
-
5Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні — березні 2024 року