Через великий відсів учнів у музичній школі естетичного виховання №1 у навчальну програму почали частіше вводити кінохіти і джазові композиції. Викладач за спеціальністю класу фортепіано Ольга Зозуля пояснює це тим, що сьогодні класична музика на дитячих конкурсах і академічних концертах стала звучати значно рідше, ніж колись. Щоб зацікавити учнів, учителі включають у програму знайомі, але складні речі: саундтреки радянського та зарубіжного кіно, джазові твори. «Коли я ще вчилася, ми грали тільки класику. Нині навіть батьки просять нас дати дітям що-небудь сучасне, пізнаване, — каже педагог. — Твори Чайковського досить складні для виконання, і брати їх для викладача — велика відповідальність. Його композиції задають переважно особливо обдарованим учням, причому найлегші. Наприклад, з «Дитячого альбому» «Старовинну французьку пісеньку» або з «Пір року» «Пролісок». З його творчістю діти знайомляться на слух на уроках музичної літератури, але техніку поки що відпрацьовують на джазових композиціях, щоб потім зіграти і Чайковського.
Луганськ.