Бюджет Львівської області у 2019 році становитиме 14,5 мільярда гривень. За головний фінансовий документ проголосували рекордна кількість депутатів обласної ради — понад дві третини.
«Ми запропонували новий підхід у роботі комунальних закладів у рамках діяльності спеціальних фондів, які будемо контролювати. Депутати підтримали мою пропозицію, що вся оренда комунального майна буде здійснюватися через систему «ProZorro». Ще одна новинка — на будівництві, яке здійснюватиметься за бюджетні кошти, рівень зарплати становитиме не нижче 14,8 тисячі гривень на місяць — це для того, щоб зупинити відтік кадрів за кордон», — прокоментував голова обласної ради Олександр Ганущин.
Як наголосив голова комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку обласної ради Олег Домчак, у новому році пріоритетними будуть проекти розвитку. Дохідна частина бюджету на 81 відсоток складається з дотацій та субвенцій і на 19 — з податків і зборів. На дороги спрямують понад мільярд гривень, на медицину — 2,4 мільярда, освіту — 1,2 мільярда, соціальний захист — 315 мільйонів гривень. На обласні програми запланували виділити 1,4 мільярда гривень.
Серед новацій — збільшення на 25 відсотків розміру субвенцій з дорожнього фонду для ремонту місцевих доріг — 729 мільйонів гривень, часткова монетизація пільг на житлові субсидії, запровадження нових субвенцій з державного бюджету для місцевих бюджетів.
«На жаль, у законі про Держбюджет-2019 не пролонговано реалізацію митного експерименту на Львівщині. Це кошти, 50 відсотків яких цільовим методом спрямовувались на ремонт доріг. Сподіваємося, що цей експеримент буде продовжено», — заявив директор департаменту фінансів ОДА Олег Демків.
Він вважає успіхом, що в умовах досить консервативного прогнозу надходжень податків і зборів вдалося зберегти належну соціальну складову, а також збільшити фінансування капітальних видатків та програм розвитку. Важливо, що передбачено і зростання на 10 відсотків видатків на заробітну плату працівників бюджетної сфери.
Серед негативних тенденцій називають зменшення надходжень від сплати екологічного податку до спеціального цільового природоохоронного фонду обласного бюджету, а також відсутність субвенції на компенсацію пільгового проїзду. Та найбільше занепокоєння викликає те, чи буде продовжено митний експеримент, коли додаткові надходження йшли на ремонт доріг.
Львів.
Самоврядування
444
444

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 341
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 96
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 66
-
4Руслан Стефанчук повідомив про підсумки пленарного засідання Верховної Ради України 12 березня 55
-
5З початку року 1182 агрогосподарства отримали понад 6 млрд грн за програмою «Доступні кредити 5-7-9» 54