У цьому переконані представники муніципальної влади обласного Чернігова. І думати їх у цьому напрямі змушує близькість Києва. Адже до столиці в неділю ввечері та в понеділок вранці курсують переповнені маршрутки, що везуть чернігівців за більшими, ніж вдома, заробітками. А через виїзди в Польщу вже є проблемою закрити вакансію водія тролейбуса...

Міський голова Владислав Атрошенко наполегливо підштовхує керівників комунальних підприємств дбати про підвищення зарплат. І, треба віддати належне, ці зусилля не проходять намарне. Адже на багатьох з цих підприємств фахівці робітничих спеціальностей — водії, слюсарі, електромонтери тощо — вже отримують чималу, як для Чернігова, зарплатню.

Зокрема, на КП АТП-2528 водії першої колони — вивезення сміття — заробляють майже 12 тисяч (а ще два роки тому — 4 тисячі). Вони тепер працюють «від виробітку»: що більше зроблять, то більше отримають. Завдяки цьому окремим із них нараховується й по 18—20 тисяч. На підприємстві придбали новий автотранспорт. Ті, хто колись пішов з АТП, повертаються. Зникли проблеми з вивезенням сміття.

У КП «Чернігівське тролейбусне управління» досвідчені водії отримують по 9 тисяч, а новачки — 7,6 тисячі гривень. Але й досі залишаються вакантними понад 20 робочих місць. А місто планує купити ще й нові тролейбуси та збільшити їх кількість на лініях.

Управління змушене взятися за підготовку кадрів у власному навчальному комбінаті.

А тим часом профтехучилища часто-густо випускають спеціалістів, які не затребувані на ринку праці. До того ж і в «Чернігівводоканалі», і в ЖЕКах є вакансії, які ніким заповнити. До речі, двірник у Чернігові вже заробляє від 5,4 тисячі гривень, а слюсар-сантехнік майже 6 тисяч, ще більше — електрогазозварювальник. Не вистачає електриків і навіть трактористів. Тому для об’єднання зусиль у Чернігівській міській раді провели нараду керівників комунальних підприємств і директорів профтехучилищ, під час якої домовилися координувати попит і пропозицію міського ринку праці.