Із одним із них успішно впоралися, зокрема, у Херсонському морському торговому порту. Сюди прибув суховантаж із величезним реактором — регенератором крекінгу для Мозирського нафтопереробного заводу у Білорусі. Його треба було перемістити на самохідну баржу. Але вага регенератора (на знімку) лише трохи не дотягувала до 200 т, а найбільший портальний кран на терміналах мав вантажопідйомність на 50 т менше. І все-таки вихід знайшли, задіявши одразу два великі крани.

«Саме переміщення надзвичайно габаритної конструкції за участю бригади з шести робітників тривало п’ять хвилин. Натомість підготовка до складної операції — дванадцять годин. Отриманий досвід є для нас безцінним, бо він допоможе надалі виконувати такі переміщення швидше. А вони будуть, адже реконструкція Мозирського НПЗ триває, і через порт ще «перевалюватимуть» не один такий регенератор», — зазначив у розмові з власкором «Голосу України» директор ХМТП Олександр Сухін.

Можливість продемонструвати професійну майстерність отримали також і в Скадовському морському торговому порту. Тут прийняли судно, на палубі якого були п’ятнадцять лопатей до турбіни велетенських вітроелектрогенераторів, що їх монтують на ВЕС у селищі Мирному Каланчацького району Херсонщини. Кожна така металева «махалочка» була завдовжки майже у 90 м, і перевантажити її на суходіл мали без жодного пошкодження чи деформації, аби «вітряки» запустилися, як треба. І портовики Скадовська із цим упоралися — завдяки їм роботи з монтажу ВЕС тривають без затримок.

Фото з мережі Інтернет.