На знімку: ця машина вже пройшла випробування, на маршрут вийде наприкінці травня.

Тепер обкатку проходить ще один аналогічний транспортний засіб із логотипом на борту «VinLine».

За словами керівника підприємства «Вінницька транспортна компанія» Михайла Луценка, перевезення пасажирів на обох транспортних засобах розпочнуть наприкінці травня цього року.

Виготовляють такий електротранспорт з комплектуючих переважно вітчизняного виробництва. Крім кузовів, що їх закуповують у білорусів на Мінському автомобільному заводі, і двигунів, які завозять з Прибалтики. Особливість нових машин у тому, що вони укомплектовані безшумними компресорами і це створює комфорт для пасажирів. Електроніка забезпечує зручні умови роботи для водіїв. Штанги-струмоприймачі обладнані спеціальними вставками, завдяки чому вони не злітають під час руху, як у старих машинах.

Нові тролейбуси можуть рухатися автономно на відстані понад п’ять кілометрів. У разі потреби машина доїде в депо без використання електронапруги з мережі.

— Виготовлення власних машин коштує дешевше, ніж купувати на заводі навіть вітчизняного виробництва, не кажучи про зарубіжні зразки, — пояснює Михайло Луценко.

За його словами, нинішнього року планували зробити сім одиниць тролейбусів. Однак епідемія внесла свої корективи. Подальшу роботу над новим транспортом доведеться зупинити до кращих часів. Нагадаємо, у 2018-му вінничани поповнили парк електротранспорту чотирма тролейбусами «VinLine», які успішно працюють на перевезенні пасажирів.

Фото з сайту 20хвилин. Вінниця.