Такі вимоги містяться у Санітарному регламенті для закладів загальної середньої освіти, затвердженому наказом МОЗ України, інформує osvitoria.media.

Із встановленням жорсткого карантину школи перейшли на дистанційне навчання. За таких умов також слід дотримуватися норм використання технічних засобів задля збереження здоров’я дітей.

Згідно з вимогами Санрегламенту безперервна тривалість навчальної діяльності із використанням техзасобів — телефонів, комп’ютерів, телевізорів, ноутбуків — упродовж заняття має бути такою: для учнів 1-х класів — не більш як 10 хвилин; для учнів 2—4-х класів — не більш як 15 хвилин; для учнів 5—7-х класів — не більш як 20 хвилин; для учнів 8—9-х класів — 20—25 хвилин; для учнів 10—11-х класів на першій годині занять до 30 хвилин, на другій годині занять — 20 хвилин.

Якщо розкладом передбачено парні уроки, для учнів 10—11-х класів — не більш як 25—30 хвилин на першому навчальному занятті та не більш як 15—20 хвилин на другому.
Після роботи із застосуванням технічних засобів учитель має організовувати вправи з рухової активності та гімнастики для очей.

Водночас тривалість навчальних занять залишається незмінною, уточнили в прес-службі Міністерства освіти і науки. Відповідно до ст. 10 Закону «Про повну загальну середню освіту» вона становить: 35 хвилин для 1-го класу, 40 хвилин для 2—4-х класів та 45 хвилин для 5—12-х класів. «Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я», — йдеться у повідомленні.

Наприклад, для учнів 5-го класу час безперервної роботи з комп’ютером становить максимум 20 хвилин. Їх учитель може використовувати для синхронної взаємодії онлайн — для пояснення або загального огляду шкільного матеріалу, практичного закріплення вивченого, застосування інтерактивних прийомів навчання, перевірки його результатів тощо.

Решту уроку — 25 хвилин — педагог організовує роботу в асинхронному режимі, тобто офлайн, без комп’ютера. Учні можуть виконувати вправи у робочому зошиті, працювати з текстом і завданнями у підручнику, виконувати творчі завдання. Наприкінці заняття вчитель може повернутися до режиму відеоконференції — для обговорення виконаних завдань, роботи з електронною освітньою платформою тощо.