Адже ніхто не хоче витрачати зайвих двадцять хвилин на об’їзд. Натомість в обласній Службі автодоріг пояснюють, що без ремонтних робіт просто не обійтися: зведена ще у 1956-му споруда вже років із десять є аварійною, а 91 мільйон держбюджетних гривень на ремонт і так заледве дочекалися — далі тягти просто нікуди.

Утім, з острахом спостерігають за метушнею не тільки подорожувальники, а й аграрії. У них інша підстава для стурбованості. Великий стаціонарний кран для монтажу-демонтажу бетонних плит на мосту фірма-підрядник встановила просто в ложі Північно-Кримського каналу, і тепер невідомо, коли по ньому піде дніпровська вода. А затримка поливу в посуху може спричинити загибель посівів. Хоча меліоратори краю налаштовані не так песимістично.

— Підрядники клянуться й божаться, що кран у каналі стоятиме недовго, і приберуть його за два тижні чи навіть трохи раніше — в останніх числах березня. Тобто до початку поливного сезону агрегат мають прибрати, й можна буде заповнювати канал водою. На це потрібно ще три-чотири тижні, — зазначив начальник управління Північно-Кримського каналу Сергій Шевченко.

Він нагадав, що торік вода до каналу пішла навіть 11 березня, а не в перших числах квітня, як зазвичай. Але тоді на Херсонщині лютувала весняна посуха, й селянам без поливу було не обійтися. Нині ситуація трохи краща: дощики степову Таврію не оминули, продуктивної вологи в ґрунті вистачає, тож «напувати» і так вологу ріллю нагальної потреби немає. Відповідно, і кран у каналі поки що можна потерпіти. Звісно, якщо він там не затримається на значно довший термін.

Херсонська область.