Мовляв, малий, непоказний, одномоторний. Але кожен із них завдячує своєю появою на світ саме первістку української авіації і, звісно, генію українських авіаконструкторів та їх визнаним у світі метрам — Олегу Антонову, Петру Балабуєву, Віктору Толмачову, Генріху Онгірському та багатьом безіменним творцям, які брали участь у створенні та випробовуванні вітчизняних літаків. Тож знайомтеся.

Ан-2 — легкий транспортний літак, біплан. Має майже двадцять модифікацій. Один двигун потужністю 1000 кінських сил. Злітна маса — 5250 кілограмів.

Ан-2-100

— сучасна українська модифікація Ан-2. Основна відмінність від його попередника в силовій установці з маршовим турбогвинтовими двигуном МС-14 розробки і виробництва українського АТ «Мотор Січ». Одна з переваг цієї заміни — перехід з авіаційного бензину на авіаційний гас. У такий спосіб значно підвищується рентабельність літака. До того ж Ан-2-100 оснащений повітряним реверсивним гвинтом АВ-17 (замість АВ-2).

Ан-22 «Антей»

— турбогвинтовий, широкофюзеляжний, транспортний літак. Створений 1965 року в Києві Авіаційним науково-технічним комплексом імені О.К. Антонова. Літак встановив понад 40 світових авіаційних рекордів.

Ан-124 «Руслан»

— український літак, який є найбільшим серійним вантажним літаком у світі, а до появи Ан-225 «Мрія» був найбільшим. Перший політ на дослідному зразку літака здійснено у грудні 1982 року в Києві.

Ан-225 «Мрія»

— найбільший та найпотужніший у світі транспортний літак, створений київським КБ імені Антонова. Ан-225 із максимальною злітною масою 640 тонн є найважчим літаком у світі. Для порівняння: третій за вантажопідйомністю (після Ан-124 «Руслан») американський військово-транспортний літак C-5 Galaxy має максимальну злітну масу 381 тонна.