Схоже, що підготовка до Міжнародного пісенного конкурсу “Євробачення”, який відбудеться в Києві у травні, продовжує обростати скандалами. Нещодавно низка вітчизняних компаній та фірм, що займаються оформленням масових видовищ, шоу-дизайном тощо, написали відкритого листа Президенту України, Голові Верховної Ради та Прем’єр-міністру України. Вони просять Віктора Ющенка, Володимира Литвина та Юлію Тимошенко звернути увагу на ситуацію, яка склалася навколо проведення “Євробачення-2005”.
У ньому йдеться про те, що представники Національної телекомпанії України, насамперед в особі віце-президента пана Грицака (продюсер пісенного конкурсу. — “ГУ”) “у виборі технічних та дизайн-партнерів конкурсу нехтують прозорими підходами у визначенні підрядних організацій і задекларованими демократичними принципами”. Дописувачі твердять, що тендер щодо визначення технічних та дизайн-партнерів, в якому вони намагаються взяти участь з червня 2004 року, всупереч законодавству України не проводиться взагалі.
Те саме стосується і зарубіжних партнерів, зокрема — датської компанії “SeeLіte”. Натомість представники НТКУ, на думку авторів листа, навмисно затягують терміни проведення тендера, тим самим унеможливлюючи саме його проведення і лобіюючи інтереси певних фірм, зокрема інтереси шведської компанії “Spectra”.
“Інформація про те, що, окрім фірми “Spectra”, більше ніхто не виявив інтересу до конкурсу і не працював весь цей час над проектом, є неправдива. Вже понад вісім місяців ми намагаємося добитися початку тендера, в якому братимуть участь всі достойні компанії з досвідом і світовим ім’ям, репутація яких не викликає сумнівів у Європейської Мовної Спілки”, — йдеться у зверненні до глави держави. Преференції одній з компаній поза конкурсним відбором ставлять майже десяток інших компаній, які також хотіли б узяти участь у тендері, в нерівні умови. Отже, порушується Закон України “Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, який вимагає обов’язкового проведення тендера, якщо йдеться про суму більш як 20 тисяч євро. Нагадаємо, що зведений бюджет витрат на проведення “Євробачення” становить 104,482 мільйона гривень.
Постає резонне запитання: хто буде порядкувати бюджетом, наприклад, на дизайн сцени (10 мільйонів гривень), адже жодна з дизайнерських компаній, що займаються сценографією і які підписали листа Президенту, ніяких замовлень не отримувала. Автор ідеї оформлення сцени — М. Ілько — ніколи не займався сценографією і не володіє виробничими потужностями для здійснення свого проекту, стверджують дописувачі й припускають, що за ним стоїть якась структура, яка використала цього нікому не відомого дизайнера щоб це замовлення отримати, але чомусь водночас залишатися у тіні. Чи не тому, що вона отримала і замовлення на забезпечення конкурсу світловим обладнанням?
Новини
53
53


Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У чернівецькій міській поліклініці відкрили відділення амбулаторного гемодіалізу 1394
-
2День пам’яті українців, які рятували євреїв під час Другої світової війни 242
-
3День сім’ї: цінність, яка тримає Україну 148
-
4Жителі Харківської області використали понад 2800 житлових сертифікатів 136
-
5День науки в Україні 100

