Її ініціювало Луганське енергетичне об’єднання, бажаючи розібратися, в якому стані електроприлади. Впродовж кількох місяців мешканці області могли звернутися в об’єднання і заявити про порушення в приладах обліку або про відсутність таких. Усі неполадки енергопідприємство усувало за власний кошт. По допомогу звернулося понад десять тисяч абонентів, але найбільшу активність виявили мешканці Свердловська — майже півтори тисячі осіб. За інформацією прес-служби Луганського енергетичного об’єднання, фахівці підприємства відремонтували і відновили понад три тисячі абонентських точок. На превеликий жаль багатьох, під енергоамністію потрапляють не всі...
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 444
-
2Кабінет Міністрів затвердив Порядок звірки, верифікації та співставлення реєстрових даних 117
-
3На Одещині розпочались жнива 2025: аграрії збирають ячмінь та горох 57
-
4Всесвітній день донора крові 47
-
5Розглянули законопроекти з удосконалення пенсійного забезпечення та соціального захисту 43

