Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
135

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 563
-
2Всесвітній день біженців 76
-
3На Одещині розпочалися жнива-2025: аграрії збирають ячмінь та горох 61
-
4Уряд затвердив нові порядки з авторизації та профілів безпеки інформаційних систем 56
-
5Парламент на пленарному засіданні 18 червня прийняв чотири закони, два законопроєкти та постанову 45

