Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
135

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1У Ягідному на Чернігівщині завершено ремонт вулиць і відновлено 90% житлового фонду 361
-
2В Івано-Франківській області стартує проєкт підтримки ягідного бізнесу «RE:BERRY» 330
-
3Оприлюднено проєкт постанови Кабінету Міністрів щодо пільгової іпотечної допомоги для ВПО та осіб з прифронтових територій 257
-
4На Кіровоградщині перевіряють громади на доступність для людей з інвалідністю 219
-
5Кабінет Міністрів України ухвалив рішення щодо фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти 203

