Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
140
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Департамент соцзахисту населення Луганської ОВА посилює підтримку військових, пенсіонерів та ВПО 652
-
2Державні нагороди отримали жителі Чернігівщини 569
-
3День ракетних військ і артилерії України 84
-
4КМУ затвердив порядок надання компенсацій бізнесу за знищене майно та страхування від воєнних ризиків 57
-
5Рекомендовано передбачити додаткові видатки в Державному бюджеті України на 2026 рік на підвищення заробітної плати педагогічним і науково-педагогічним працівникам 52

