Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
134

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День прикордонника України 484
-
2Одеська область рухається до сталого розвитку разом із французькими партнерами 395
-
3З переліку культурної спадщини Чернігівщини виключено 144 об’єкти 84
-
4У 2025 році збережено розмір грошової виплати ветеранам війни до Дня Незалежності України 71
-
5Парламенти світу об'єднуються для підтримки України та протидії військовим загрозам в майбутньому 51