Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
136

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Кіровоградщині обговорили готовність до опалювального сезону 247
-
2Кабінет Міністрів затвердив зміни до порядку евакуації населення та соціального захисту евакуйованих осіб 92
-
3Кабмін створив Координаційний центр інженерного захисту критичної інфраструктури 69
-
4Міжнародний день кредитних спілок 33
-
5Уряд оновив порядок роботи Держказначейства під час воєнного стану 33

