Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Кіровоградщині обговорили готовність до опалювального сезону 268
-
2Кабінет Міністрів затвердив зміни до порядку евакуації населення та соціального захисту евакуйованих осіб 94
-
3Кабмін створив Координаційний центр інженерного захисту критичної інфраструктури 69
-
4Міжнародний день кредитних спілок 33
-
5Уряд оновив порядок роботи Держказначейства під час воєнного стану 33

