Мешканці Херсонщини обурюються, що залізничники постійно скорочують кількість приміських потягів, а самі вагони — брудні та з порепаними сидіннями. Але водночас грошей на ремонти рухомого складу ніде взяти, оскільки органи місцевого самоврядування у регіоні систематично ухиляються від оплати перевезення пільговиків регіональній філії Одеської залізниці. За даними Херсонської облдержадміністрації, торік громади розрахувалися за цю послугу менш як на десять відсотків від її реальної вартості, заборгувавши понад три мільйони гривень. Цьогоріч борги встигли збільшитися ще на 601 тисячу гривень. Адже місцеві органи виконавчої влади не поспішають укладати із підрозділом «Укрзалізниці» відповідні договори. А якщо одна сторона уперто не виконує своїх зобов’язань, як можна вимагати цього від іншої?
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Департамент соцзахисту населення Луганської ОВА посилює підтримку військових, пенсіонерів та ВПО 656
-
2Державні нагороди отримали жителі Чернігівщини 569
-
3День ракетних військ і артилерії України 84
-
4КМУ затвердив порядок надання компенсацій бізнесу за знищене майно та страхування від воєнних ризиків 60
-
5Рекомендовано передбачити додаткові видатки в Державному бюджеті України на 2026 рік на підвищення заробітної плати педагогічним і науково-педагогічним працівникам 52

