Підприємство «Маст-Буд» після чотирирічної перерви відновило роботи з будівництва огороджувального хвилерізу в рамках проекту «Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного терміналу на Карантинному молу державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» за рахунок штучно створеної території».
Загальна кошторисна вартість реалізації об’єкта будівництва — 6,426 млрд грн, у тому числі кошти АМПУ — 3,651 млрд грн, ТОВ «Контейнерний термінал Одеси» (КТО) — 2,775 млрд грн.
Як зазначив генеральний директор ДП КТО Анастас Коккін, Федеральне міністерство транспорту і цифрової інфраструктури Німеччини розглядає можливість надання німецьким урядом фінансування будівництва хвилерізу шляхом виділення кредитних коштів німецького державного банку KfW.
Начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук зазначив, що після завершення будівництва терміналу Карантинний мол, порт зміцнить свої позиції в Чорноморському басейні.
— На об’єкт завезена вся необхідна техніка: бульдозер, екскаватор, автокран,
250 м труб для виготовлення паль. Також зібрана плавуча платформа й виготовляються опори, — резюмував він.
— Для нас було пріоритетним завданням «розморозити» цей довгобуд, — коментує подію керівник адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс. — Уже відбулася зустріч із представниками німецького банку KfW, метою якої було підтвердження зацікавленості сторін у виділенні фінансування для завершення проекту. Йдеться про 60 млн євро.
91

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Луганщини подали понад 52 тисячі повідомлень про зруйноване житло 1138
-
2Міжнародний день благодійності 143
-
3Уряд уточнив порядок друку та розсилки повісток під час мобілізації 126
-
4Уряд запровадив зміни щодо пільг на харчування для дітей з багатодітних сімей 71
-
5Уряд затвердив порядок приєднання до мереж централізованого водопостачання та водовідведення 60

