Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
32
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 394
-
2Уряд затвердив зміни до постанови щодо оплати праці держслужбовців у 2025 році 148
-
3Кабінет Міністрів України ухвалив кадрові рішення у сфері охорони здоров’я, транспорту та безпеки 121
-
4Кабінет Міністрів затвердив Порядок звірки, верифікації та співставлення реєстрових даних 114
-
5На Одещині розпочались жнива 2025: аграрії збирають ячмінь та горох 54

