Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
32
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Кіровоградщині обговорили готовність до опалювального сезону 128
-
2День створення Української повстанської армії 112
-
3Кабінет Міністрів затвердив зміни до порядку евакуації населення та соціального захисту евакуйованих осіб 81
-
4Міжнародний день сільських жінок 59
-
5Уряд запровадив експериментальний проєкт «Пульс» для цифрової взаємодії бізнесу та органів влади 38

