Муніципальна влада обіцяє, що до одинадцятої невдовзі курсуватимуть і пасажирські автобуси. Фірми-перевізники загалом не проти. Але в їхніх керівників є слушне запитання: чи виплачуватиме міськрада з бюджету компенсації, якщо вечірні перевезення виявляться збитковими? У комунальному підприємстві «Херсонелектротранс» уже підрахували, що на оплату додаткових годин експлуатації тролейбусів та понаднормової роботи водіїв треба понад два мільйони гривень, а для численних маршруток — ще більше. Втім, фінансових гарантій у міськраді поки що не дають.
32
Тролейбуси у Херсоні відтепер обслуговують вуличні маршрути на дві години довше — до одинадцятої вечора.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1В Івано-Франківській області стартує проєкт підтримки ягідного бізнесу «RE:BERRY» 327
-
2У Ягідному на Чернігівщині завершено ремонт вулиць і відновлено 90% житлового фонду 312
-
3Оприлюднено проєкт постанови Кабінету Міністрів щодо пільгової іпотечної допомоги для ВПО та осіб з прифронтових територій 212
-
4На Кіровоградщині облаштовано 76 локацій для тимчасового проживання ВПО (ВІДЕО) 156
-
5Перший патріотичний табір для підлітків 113

