Фахівці в доступній і дружній формі розповіли учням початкових класів про значення риб у природі та житті людини. Діти охоче ділилися власними історіями. Також обговорювали аквакультуру – вирощування риби, креветок, водоростей і молюсків, наголошуючи на її важливості в сучасному світі.

Водночас заняття для учнів 9-х класів стало справжньою мандрівкою в світ сучасних водних технологій. Школярі дізналися про різновиди аквакультури, міжнародний досвід її розвитку (зокрема на прикладі Ізраїлю), а також переглянули відео про інноваційне господарство, де гармонійно поєднуються вирощування полуниці та бджільництво.

Особливу увагу було приділено ролі новітніх технологій у сфері аквакультури – використанню штучного інтелекту для моніторингу стану водного середовища, автоматизованої годівлі та управління якістю води в режимі реального часу. Учні також дослідили принцип роботи сучасної рециркуляційної аквакультурної системи й обговорили приклади рибництва в їхньому регіоні.

Після лекції команди дев'ятикласників отримали творче завдання: розробити власний бізнес-проєкт з вирощування водних біоресурсів. Школярі створювали концепції, підбирали назви, розробляли логотипи та презентували свої стартапи. Це був не просто урок, а справжній майстер-клас, що поєднав творчість із дбайливим ставленням до природи та потенційною можливістю реалізації підприємницьких ідей.

Подібні ініціативи не лише знайомлять дітей із природою, а й демонструють, що екологія може бути цікавою, корисною й надзвичайно важливою. 

За матеріалами Державного агентства України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм.