63 учасники з усієї України продовжили розвивати професійні компетентності.

За п'ять днів навчання учасники опрацьовували конкретні інструменти індивідуальної та групової супервізії, вчилися формувати документацію та будувати професійні спільноти взаємопідтримки. Також відпрацьовували різні етапи супервізійного процесу – від підготовчого із самооцінюванням до завершального з підбиттям підсумків. Особливий акцент зроблено на практичній роботі з індивідуальною та груповою супервізією, а також на формуванні супервізійних кіл, що сприяють взаємопідтримці колег.

Супервізія особливо важлива для викладання оновленого предмета «Захист України». Нагадуємо, що школярі тепер опановують життєво важливі навички: домедичну допомогу, керування дронами, кібербезпеку та дії в надзвичайних ситуаціях. Навчання проходить інтенсивними 6–8-годинними тренінгами раз на місяць у спеціально обладнаних осередках.

Підготовлені супервізори допомагатимуть учителям долати професійні виклики в умовах війни, підтримуватимуть їхній розвиток і запобігатимуть емоційному вигоранню.

З 2024 року вчителі можуть за державні кошти не тільки проходити курси підвищення кваліфікації, а й отримувати послуги супервізії.

Замовити супервізію можна через адміністрацію закладу освіти, центр професійного розвитку педагогічних працівників або обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Детальніше – за посиланням.

Навчання проведено Міністерством освіти і науки України за підтримки програми «Демократична школа: освіта для демократичної стійкості» Європейського центру імені Вергеланда (Норвегія) та в партнерстві з БО «Центр освітніх ініціатив», ВФ «Крок за кроком», БФ savED та освітньою програмою «Крок за кроком» (Молдова) за фінансової підтримки Норвегії.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України.
Фото: пресслужба Міністерства освіти і науки України.