
Український морський коридор працює в умовах постійної воєнної загрози. Із початку його функціонування опрацьовано понад 162 млн тонн вантажів, з яких понад 98 млн тонн – зерно. Коридором пройшли майже 7 тисяч суден.
«Безпека українських портів сьогодні – це не лише питання економіки України. Це питання глобальної продовольчої безпеки. Попри постійні обстріли й загрози, ми зберігаємо роботу морського коридору, бо розуміємо свою відповідальність перед країнами, які залежать від українського зерна. Поставки українського зерна, олії, кукурудзи та ячменю охоплюють 55 країни світу. Для багатьох із них, особливо в Північній Африці, цей маршрут— єдиний економічно можливий шлях доставки. Наше завдання – захистити інфраструктуру, людей і забезпечити безперервність постачань навіть в умовах війни», – наголосив Олексій Кулеба.
Щодня триває робота над посиленням безпеки морських портів. Адміністрація морських портів України у тісній взаємодії з військовими, правоохоронними органами та бізнесом впроваджує додаткові заходи для захисту інфраструктури та безпечного проходження суден.
Також у фокусі – безпека працівників порту. Тривають роботи із встановлення укриттів, що посилює безпеку портовиків під час ворожих ударів.
Окрему увагу приділено енергетичній стійкості. Впроваджуються резервні джерела живлення, встановлюються когенераційні установки, модернізується критична інфраструктура. Порти адаптуються до роботи в умовах енергетичних обмежень та комбінованих атак – усе для того, щоб забезпечити безперервність експортних операцій.
Віцепрем'єр подякуваві всім, хто забезпечує функціонування морського коридору. Працівникам портів, які щодня вантажать і відправляють судна, Збройним Силам України, зокрема Військово-Морським Силам та захисникам острова Зміїний – кожному, хто відповідає за безпеку судноплавства та захист інфраструктури.
За матеріалами Міністерства розвитку громад та територій України.




