Нічого сильнішого
немає за знання!

Платон (філософ)   

Salus populi suprema lex — благо народу — вищий закон!                                                          

Nemo deliectus exuitur — нікого не можна звільняти від відповідальності за правопорушення.  

...І день іде, і ніч іде.
І голову схопивши в руки,
Дивуєшся, чому не йде                                                              
Апостол правди і науки.   

Тарас ШЕВЧЕНКО.                

Вступне слово

Знову і знову перечитую твір «Обкрадена Україна» О. М. Яремків —справедливої мужньої українки, яка самовіддано багато років — уже десятиліть — бореться з режимом влади її держави. Це приклад лицарства свого краю і народу України. Вона, фаховий та досвідчений економіст, намагається встановити істину в розподілі багатства нації, коли правова система науково і практично реалізувала незалежність народу України (Ольга Яремків. Обкрадена Україна. Львів, 2001—2015.—152. с. ISBN 966-95970-64). Твір є в Інтернеті й можна побачити всі митарства автора від президента аж до суду.

Ольга Михайлівна Яремків здійснила сміливу й обґрунтовану спробу на законній основі, виконати основоположні принципи Декларації про державний суверенітет України (16.07.1990) з історично діючою ідеологією народовладдя, на праві волі народу та законодавчої влади. Бо парламент Верховної Ради схвалив, керуючись нормами положень Декларації, вже з 08 серпня 1990 року, найперші Закони України:

а) Про економічну самостійність Української РСР. Де у преамбулі конкретно закріплено підстави: «Цей Закон на основі Декларації про державний суверенітет України визначає зміст, мету і основні принципи економічної самостійності України як суверенної держави» (Відомості Верховної Ради, 1990. № 34, ст. 499);

б) Про зміни і доповнення Конституції (Основного Закону) Української РСР також з аргументованими підставами у преамбулі: «У зв’язку з прийняттям Декларації про державний суверенітет України Верховна Рада Радянської Соціалістичної Республіки постановляє»:

1) Суттєво змінити політичну систему; 2) Зовнішню політичну діяльність; 3) Розширити основні права, свободи і обов’язки громадян; 4) У главі 7 ст. 71 викласти в редакції: «На території Української РСР забезпечується верховенство законів республіки»; 5) Закріплено незалежний від союзного впливу статус Верховного Суду України і Конституційного Суду України, розширено число осіб законодавчої ініціативи, уточнено процедуру затвердження вищих посадових осіб; 6) Визначено статус Ради Міністрів; 7) Змінено главу 18 «Суд і арбітраж»; 8) Також главу 19 «Прокуратура»; 9) Припинено дію глави 2 «Економічна система», глави 16 «Державний план економічного і соціального розвитку Української РСР» і глава 17 «Державний бюджет Української РСР до прийняття нової Конституції Української РСР» (Відомості Верховної Ради Української РСР, 1990. № 45, ст. 606);
в) Про місцеві Ради народних депутатів та місцеве і регіональне самоврядування, прийнятого згідно з Декларацією і на її основі Конституції України в редакції від 24 жовтня 1990 року (вона була чинною до 28 червня 1996 року) з чіткою вертикаллю системи Рад народних депутатів: «виходячи з Конституції УРСР, Декларації про державний суверенітет України визначив засади місцевого самоврядування — основи демократичного устрою влади в республіці, правовий статус місцевих Рад народних депутатів, органів територіального громадського самоврядування, а також форм безпосередньої демократії. Закон був основою реалізації державної влади і місцевого самоврядування, утвердженням повноти народовладдя на відповідних адміністративних територіях» (Відомості Верховної Ради Української РСР, 1990. № 533-ХІІ; — Радянська Україна, 1990 — 20 грудня; Здобуття незалежності України 1991. Т. 1, Житомир «РУТА». 2011 — с. 116). Тобто в усіх названих Законах України становлення й розвитку незалежності України в 1990-му і наступних роках є закріплена Декларація про державний суверенітет України в законотворчих актах.

Названий твір — це мікроскопічний зріз, надзвичайно вразливий для України негативними наслідками, але показовий, як можуть використовувати нашу державу політики різного рівня, включаючи міжнародних. Об’єктивно найбільш послідовну діяльність, після Будапештського меморандуму 1994 року, ведуть Сполучені Штати Америки, усунувши цим міжнародним актом ядерну загрозу, оскільки в Україні був третій ядерний військовий потенціал у світі. Наше бездарне керівництво держави не зуміло здійснити кваліфікований діалог на предмет вартісної оцінки зазначеного потенціалу й отримання коштів для бюджету країни. Проте по-рабськи, вже завченим послушенством, передало його політикуму Російської Федерації без рішення народу.

А необхідно було виконувати вимоги Декларації про державний суверенітет України, розділ ІІІ і ІХ та ст. ст. 29 і 30 Конституції України в редакції 24.10.1990 року. Тоді і глави держави України були б позбавлені невизначеності й умов здійснювати волюнтаристські вчинки. Тому лише досудове слідство і суд зобов’язані встановити причетність до злочинів осіб, які вирішували зазначені проблеми з ядерним арсеналом України у період з 1990 року по 1994 рік. І такі події стосуються не тільки керівництва держави в Україні, оскільки не все знищувалося щодо стратегічних ракет.

Частина перша

Ради народних депутатів
України:
історична правонаступність рад старійшин;
у державні епохи — князівські і владні

§ 1

Знав же глава держави, що в Україні на той період діяла парламентська форма правління, виконував свої функції Комітет Верховної Ради України з питань оборони і державної безпеки, а тому зобов’язаний був внести зазначену проблему на парламент, надати відповідні обґрунтування, отримати висновки Комітету і рішення ВР України. Тоді, станом на час укладення Будапештського меморандуму в 1994 році, ситуація не була б зведена для України до бажання і підпису однієї особи у відомій мінській угоді. Соромно і недопустимо, що політики «філософії» мінської угоди активізували у свою орбіту сьомий рік братовбивчої війни, у якій загинуло тільки з української сторони понад 13 тисяч ні в чому не винних людей. Війну продовжують, а відомий світу агресор — політикум Російської Федерації — намагається відновити колишню імперію!    

За висновком знаменитих особистостей Російська імперія була тюрмою народів.

§ 2

Режим відходив у небуття. Тоді Ради селянських, солдатських і робочих депутатів за історичною традицією і козацькою демократією взяли відповідальність для створення самостійної республіки, поклавши в основу природне історичне право. Це засвідчують і наукові дослідження М. Грушевського у 10-томному (загалом 13) виданні, чотири Універсали Української Центральної Ради та інші історичні джерела.

§ 3

Здійснивши наукові узагальнення на основі першоджерел (В. О. Коцюба вже досконало володів англійською мовою і, відвідавши тричі США, зробив там додаткові джерела з розвитку матеріалізму і марксизму цієї демократичної країни). Це суттєво допомогло надати проблемну публікацію «Людство: глобалізація інтелекту світогляду в єднанні природничих і гуманітарних наук» (Голос України від 03.02.2018 р.), яка присвячена 50-річчю Римського клубу з актуальної тематики у суспільному розвитку:

§ 4

а) «Історичні епохи величі Людства передали естафету з Античності у віки тисячоліть: Середньовіччю, Просвітництву, Відродженню і через терени війн й лихоліть для цивілізованої Глобалізації з розвитку Людини в системах Людства.

Щедрий уклін представникам народів, їх родинам та суспільствам, які їх виховували, забезпечували навчання й освіту, зберігаючи найкращі прояви моралі та гідності і віддавали на служіння Добру проти зла, становленню миру на Землі.

Нехай світять Людству Небеса Богів усіх Народів, щоб їх діти, дочки і сини зберігали та доповнювали звичаї й традиції своїх родин і народу, святинь честі й совісті людської, які цінуються повагою для життя, а не кількістю багатства».

4.1

б) «Нова філософія. Цій новосформованій філософії присвячена друга частина ювілейної доповіді «Come On! Визначено принцип не чіплятися до вже застарілої філософії і присвятити дослідження удосконаленню світоглядного бачення світу. Воно починається з обговорення екологічної енцикліки (письмового звернення до віруючих) папи Франциска, в якій правильно діагностовані проблеми сучасності. І вже після, солідаризуючись, автори (Come On!) конкретизували витоки патології сучасного світогляду, а потім характеризували основи альтернативної філософії — як «нового Освічення».

4.2

в) «Визнано наївними реалізм і матеріалізм як неспроможними у філософському плані й попросту неправильні в науковому. Автори доповіді у проведених дослідженнях допускають «можливими досягнення узгоджень між релігійними та науковими пошуками». Доповідь пропонує розширення досліджень у межах існуючих ідеологій там, де ведеться пошук єднання з метою для істини й справедливості, замість пошуку політики протилежностей аж до нищення».

4.3

г) Прогрес і стабільність лише там, де влада вже володіє фаховими знаннями: «...глобалізація — це об’єктивний соціальний процес, змістом якого є зростаючі взаємозв’язки взаємозалежності національних економік, національних політичних і соціальних систем, національних культур, а також взаємодії і самої людини щодо навколишнього середовища. Така глобалізація має складний і багатовимірний процес, у межах якого виокремлюють техносферну, економічну, геополітичну, соціокультурну та інші складові цього якісно нового явища. А глобалізація економіки продовжує розвиватися як домінантна складова загальної глобалізації й закономірна тенденція інтеграції світового господарства народів у єдиний цикл соціоекономічного простору».

4.4

д) «Автори повідомили, що тут вони підходять до «ключової точки доповіді — фундаментальної трансформації мислення, ідеї «нового Освічення», результатом якої повинен стати цілісний світогляд. Гуманістичне, але вільне від антропоцентризму (ідей релігійного погляду), відкритого розвитку, але цінящого стійкість із турботою про майбутнє. Поряд с комплементарністю, стовпами нового Освічення Римський клуб бачить синергію — пошук мудрості, через примирення протилежностей, і баланс. ... доповідь виділяє декілька областей, в яких необхідно досягти балансу: 1) У відносинах між людиною і природою — стійкий розвиток, екологічну свідомість; 2) Між короткочасною і довготривалою перспективою; 3) Між швидкістю і стабільністю — змін і прогресу не повинні сприйматися в якості самоцінності; 4) Між індивідуальним і колективним — визнаючи значення особистої автономії — одного з найважливіших завоювань європейського Освічения — Клуб закликає до балансу та врахування загального блага (добробуту)». Мудрість порад!

§ 5

Започатковане нове наукове формування пізнання ролі і значення правових та юридичних відносин людини і народу в суспільстві та їх державі. Науково-практичні дослідження привели нас до глибоко переконливих висновків: а) Право і відповідна йому юриспруденція виникли задовго до держави та її політики, оскільки природне право базувалося на звичаях і традиціях народу в суспільстві, що чітко засвідчують первинні види республіканських суспільств; б) З виникненням держави і її політики видозмінилась — юриспруденція на офіційну юстицію і її впливу на людину, народ і громадянське суспільство; в) Органи юстиції відкрито чи потаємно взаємодіють з політикою держави; г) В основі діяльність юстиції сприяла піднесенню держави над людиною, народом і суспільством і породила термінологічне поняття «держава і право» як у практиці, так і науці; д)

Практикою життя доведено з фактами та аргументами й дійсними мотивами, що правопорушення і злочини прямо залежать від таких юридичних відносин, які суперечать природному праву людини і громадянина.

Частина друга

Загальна декларація прав людини:
права, свободи і обов’язки людини і громадянина;
ратифікація Україною,
1973 рік

§ 6

Повстання і (різновид) революції, військові конфлікти і війни, особливо Перша і Друга світові війни з їх трагічним досвідом воєнної діяльності привели людство до найважливішого висновку — людина є епіцентром всіх суспільних потрясінь. І, як наслідок, не тільки не забезпечення та охорони її прав, свобод і обов’язків, але втягнення в смертельні військові події. За писану історію, а це в основному є історією держав, людство не воювало лише 282 роки. Загинуло у війнах п’ять мільярдів людей.

§ 7

Усвідомлення цих трагічних процесів сприяли створенню і Загальної декларації прав людини, яка була схвалена 10 грудня 1958 року Генеральною Асамблеєю ООН. Але Римський клуб і до цього часу не має структури з правової і юридичної наук. Україна в Декларації про державний суверенітет та у статті 3 Конституції України закріпила принципи та норми щодо статусу Людини як найвищої соціальної цінності.

§ 8

Цитуємо дослівно, що редакції «Голосу України» передана стаття надрукувати на першій сторінці назву: 1) «ПРАВО. СОЦІАЛЬНА МИРНА РЕВОЛЮЦІЯ В УКРАЇНІ: іЗ 07.09.1989 по 25.06.1994 роки»; 2) Три абзаци: «Зазначена вище назва засвідчує про докорінне політичне перекручення наукового тексту Декларації про державний суверенітет України, зміст якої сформований на основі наукових досліджень (1971—1989) історії України-Руси, матеріалізму та наукової системи марксизму з критичним несприйняттям «вчення» ленінізму-сталінізму. Ульянов-Ленін не був марксистом, а хибно використовував праці К. Маркса і Ф. Енгельса із розкриття виникнення класової боротьби. «Вождь» світового пролетаріату ніколи не був в Україні, іменував себе в анкеті №1 великоросом. У жодній із своїх політичних праць навіть не згадував про наукову систему Маркса та реальну можливість здійснення соціальної мирної революції (це висновок Маркса). Але ленінську політику було виведено на рівень міжнародний і спрямовано у більшовицьке насилля і терор для захоплення державної влади. У Росії це було здійснено під керівництвом «вождя» Леніна у 1917 році. Гітлер у Німеччині з допомогою (оцінки членів Комінтерну) Сталіна — ще у 1933—1939 роках.

Загострення цих проблем з позиції партократично-олігархічних систем державної влади, це з однієї сторони, та більшовицької класової політики, з другої сторони. Щодо сучасного етапу розвитку подій у глобалізованому світовому масштабі вже створена міжнародна небезпечна ситуація можливостей виникненням ще третьої світової війни.

За офіційними даними, станом на 2019 рік ядерне озброєння мілітаристського потенціалу і на сьогоднішній період становить: 72,9 більйона доларів США у такому розподілі з вже офіційної публікації: Китай — 10,4; Франція — 4,8; Індія — 2,3; Ізраїль — 1; Північна Корея — 0,6; Пакистан — 1; Росія — 8,5; Велика Британія — 8,9; США — 35,4. (Джерела: Стокгольмський інститут досліджень міжнародного миру SIPR, Міжнародний рух за заборону ядерної зброї ISAN). Варто порівняти ці витрати і на медицину та охорону здоров’я людини, екологію або збереження навколишнього середовища, розвиток науки, заходи соціального розвитку чи отримання освіти й знань.

§ 9

Наукові дослідження дали можливість здійснити в Україні широкомасштабну публікацію проекту Альтернативного Закону України про вибори органів народовладдя в Україні. Провести з Радами народних депутатів в Україні пропаганду ідеології народовладдя — історичних звичаїв і традицій з Античності та Київської Русі, поєднавши сучасні наукові й освітні досягнення за системою принципів у публікації проекту Альтернативного Закону України про вибори органів народовладдя в Україні.

§ 10

Такі вибори відбулися 04 березня 1990 року. Верховна Рада України схвалила Декларацію про державний суверенітет України. На її основі прийняли ЗУ про економічну самостійність (1990), внесли зміни і доповнення в чинну тоді Конституцію Української РСР — 24 жовтня 1990 року, закріпивши нову правову систему України з парламентською конституційною формою правління, прийнято Концепцію нової Конституції України. І вчинки зради-антиконституційне позбавлення повноважень всього депутатського корпусу від села аж до Верховної Ради та парламенту України.

§ 11

Фактично це був завершений 26.06.1994 року необільшовицький переворот з метою змінити парламентське правління народу, позбавивши реальних повноважень його виборних представників, зламавши і конституційну вертикаль — систему Рад народних депутатів України. Ці дії вчинені усупереч Декларації про державний суверенітет України — розділу ІІ НАРОДОВЛАДДЯ і нормам Конституції України в редакції від 24.10.1990 року, волі народу України згідно з двома референдумами 1991 року.

§ 12

Такою була, є та буде в історії України існуюча в житті народу соціальна мирна революція, яку здійснив народ України завдяки науково обґрунтованій ідеології народовладдя, якою успішно оволоділи ті, дійсно народні депутати ХІ скликання. Це вони внесли зміни і доповнення на основі ідеології народовладдя у виборче законодавство в жовтні — листопаді 1989 року, що забезпечило найдемократичніші вибори, з кращих часів Козацтва України, 04 березня 1990 року для формування депутатського корпусу ХІІ скликання. Тут здійснення єдності у передачі влади в системі виборних представників народу і їх досвіду, а не політичних вказівок партії. Тому Верховна Рада України нового скликання, науково й практично мала умови виконати волю народу, поступово здійснивши названу соціальну мирну революцію.

§ 13

Названий термін взято з дійсного наукового змісту висновків К. Маркса: а) Назва відповідає його висновкам про роль і значення права і юриспруденції, яку він науково дослідив, особливо у першому томі Капіталу 1867 року;

б) Про таку назву зазначив і Ф. Енгельс, який перевидав 1-й том Капіталу в 1886 році й підсумував, що наступає той момент, коли безробітні, втративши терпіння, візьмуть свою судьбу у власні руки. У такий момент повинен бути почутий голос людини, теорія якого є результатом його всього життя, голос людини, дослідження якого привели до висновку, що в Європі Англія та країна, де є можливість здійснити «невідворотню соціальну революцію всеціло мирними і легальними засобами» (Капитал. Том первый. М. 1949. — с. 38).

§ 14

Народ України, об’єднавшись на ідеології народовладдя, творчо використав досвід ХІ скликання про вибори на альтернативній основі і прогресивну діяльність ХІІ скликання народних депутатів України. Спільна демократична взаємодія з постійно діючими Радами народних депутатів без політичного пафосу колишньої тоталітарної політичної партії або нових партій влади реально й без додаткових фінансових витрат платників податків, корупції і грошей здійснив мирну соціальну революцію в Україні.

§ 15

Громадянам разом з народом у суспільстві і державі усвідомлено визнати, що право як суспільне величне надбання народів і людства створено геніями, щоб їх представники в процесі його застосування знаходили мирні способи і методи регулювання спірних чи конфліктних інтересів між людьми в їх суспільстві і державі.

З допомогою права і відповідної йому юриспруденції створювалися правова та судові системи громадянських суспільств у їх державах. Згодом дипломатичні служби і міжнародні судові системи. Після наслідків Першої і

Другої світових війн їх учасники із прогресивними силами цивілізованих країн об’єдналися в ім’я миру на планеті Земля і знайшли спільну мову, незалежно від політичних поглядів або релігії, зуміли створити і Лігу Націй та Генеральну Асамблею Організації Об’єднаних Націй.

11-15 липня 2920 р.