Презентація символу відбулася за участю представників обласної влади.

Понад рік тривала робота. Для створення знака використали десять візуальних складових. Усі вони є зображеннями відомих об’єктів краю.

У результаті вийшов символ, що нагадує серце, обрамлений контурами території області на географічній карті. Водночас вбачаємо в ньому латинську літеру V. Це перша буква у назві області, з неї також починається слово «вікторія» (перемога), нарешті, це відомий бага-тьом знак Peace (мир).

«Відтепер наше завдання упроваджувати створений символ у сферу маркетингу і туризму, просувати у соціальних мережах та повсякденному житті, — зазначив голова Вінницької обл-держадміністрації Сергій Борзов. — У наш час брендинг територій невіддільний від процесів підвищення конкурентоспроможності регіону, адже символ демонструє наші переваги, приваблює споживачів, туристів, інвесторів».

На переконання Сергія Борзова, необхідно зробити туризм повноправною галуззю економіки краю. Для цього слід об’єднати зусилля виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадськості, бізнесу, туристичних організацій.

Президент Національної туристичної організації Іван Ліптуга наголосив під час презентації, що бренд — це не просто геральдичне зображення чи символ, це насамперед — репутація краю.

Фото з сайту Вінницької облради.