Невдовзі жителям Тернополя не доведеться бігати по всьому місту, щоб поскаржитись на роботу комунальних служб. Управління житлово-комунального господарства міської ради обладнує громадську приймальню, куди можна буде прийти зі скаргами на неякісне обслуговування будь-якої комунальної служби, пропозиціями щодо поліпшення їх роботи. Буде тут і конференц-зал для навчальних тренінгів новообраних голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Нині таких об’єднань у Тернополі найбільше серед обласних центрів. Люди відмовляються від неякісних ЖЕКівських послуг і господарюють самостійно.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Уряд змінив спрямування діяльності Держгеокадастру 131
-
2День працівника соціальної сфери України 111
-
3Кабмін запровадив ліцензування експорту паливної деревини та необроблених лісоматеріалів 68
-
4День народження Європейського Союзу 67
-
5Кабінет Міністрів затвердив експериментальний проект проактивної підтримки незайнятих осіб 41

