Невдовзі жителям Тернополя не доведеться бігати по всьому місту, щоб поскаржитись на роботу комунальних служб. Управління житлово-комунального господарства міської ради обладнує громадську приймальню, куди можна буде прийти зі скаргами на неякісне обслуговування будь-якої комунальної служби, пропозиціями щодо поліпшення їх роботи. Буде тут і конференц-зал для навчальних тренінгів новообраних голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Нині таких об’єднань у Тернополі найбільше серед обласних центрів. Люди відмовляються від неякісних ЖЕКівських послуг і господарюють самостійно.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День піхоти України 221
-
2Підприємства Чернігівщини працюють над розвитком дуальної освіти 88
-
3Розглянуто законопроєкт про ратифікацію Угоди щодо створення Американсько-Українського інвестиційного фонду відбудови 66
-
4На Львівщині відкрили унікальну виставку «Яворівська іграшка» 34
-
5Відкриваємо Львівщину: найпопулярніші туристичні локації у квітні 34

