З 13 жовтня відновлено роботи з електрифікації залізничної колії на перегоні Ківерці—Луцьк. Розпочалися вони два роки тому, але припинилися через неузгодженість між залізничниками, зв’язківцями і виконавчою владою Волині.
Адже треба було захистити від електроперешкод лінії зв’язку, що проходять поруч із колією. Нині це питання вирішено. Основні роботи із захисту ліній зв’язку буде проведено за рахунок обласного бюджету. А залізничники у свою чергу пообіцяли першу електричку пустити в Луцьк на день Святого Миколая, тобто 19 грудня. Паралельно з монтажем контактної мережі проводять реконструкцію посадкових платформ на дизель-поїзди на цьому перегоні, а також двох платформ на вокзалі Луцька. Другий етап електрифікації передбачає реконструкцію самого вокзалу. Але коли це станеться, поки що невідомо нікому.
Не визначено й терміни завершення будівництва розташованого тут пішоходного переходу, який з’єднує центр міста з автовокзалом, найбільшим у місті ринком та найнаселенішим в обласному центрі Завокзальним мікрорайоном. Прикро констатувати, але міська рада фактично усунулася від розв’язання проблем, пов’язаних із реконструкцією залізниці. Можливо, саме тому ці роботи так затягнулися. Про незручності у зв’язку з цим годі й казати. Вже майже два роки мешканці обласного центру змушені діставатися до Ківерців, щоб сісти в поїзди, які їдуть з Ковеля на Київ, Москву, Сімферополь, Одесу. Нині пов’язаних з цим проблем побільшало, адже з відновленням електрифікації перегону дизель-поїзди на Ківерці не ходитимуть з 10.30 ранку до 16.30. Проте невідомо, чи заходитимуть до Луцька всі поїзди, до яких сьогодні лучани змушені добиратися «перекладними». Зазначимо, що 1890 року 12-кілометровий відрізок залізниці від Ківерців до Луцька у зв’язку з приїздом на військові маневри царя Олександра ІІІ було прокладено лише за три тижні.