Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 592
-
2Понад 1190 мешканців Житомирщини вже скористалися програмою єВідновлення 156
-
3Всесвітній день біженців 82
-
4На Одещині розпочалися жнива-2025: аграрії збирають ячмінь та горох 64
-
5Уряд затвердив нові порядки з авторизації та профілів безпеки інформаційних систем 62

