Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Чернівці зав'язали дружбу ще з одним американським містом 426
-
2Уряд спростив процедуру отримання відстрочки від мобілізації 99
-
3День працівника соціальної сфери України 96
-
4Науковці та влада об’єднують зусилля для подолання демографічної кризи в Чернівецькій області 74
-
5Уряд змінив спрямування діяльності Держгеокадастру 64

