Повністю змінити логістику, зменшити на 25 відсотків витрати пального і підвищити рівень якості обслуговування споживачів ПАТ «Рівнегаз» дало змогу те, що підприємство обладнало всі автомобілі системою GPS-навігації. Тепер працівникам аварійної служби газу потрібно удвічі менше часу, щоб прибути на виклик, а швидкість і маршрут кожного транспортного засобу по всій області контролює в режимі онлайн лише один фахівець. «Паралельно зі встановленням сучасної навігації торік наше підприємство оновило свій автопарк, придбавши 32 автомобілі, що стало нам у 8,7 мільйона гривень», — каже голова правління ПАТ «Рівнегаз» Петро Дубас.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 1915
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 200
-
3Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду та вшанування їхньої людської гідності 96
-
4Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 63
-
5День Сухопутних військ України 62

