У Дніпрі на повен хід іде будівництво станції метро «Театральна». Роботи виконує турецька компанія «Limak». Тим часом користувачі соцмереж здійняли галас, мовляв, у турецьких метробудівців є певні проблеми, пов’язані з підземними водами, що небезпечно для міста.
Кореспондент «Голосу України» звернувся по коментар до професора кафедри підземної розробки родовищ НТУ «Дніпровська політехніка» Олега Хоменка.
— Наносні ґрунти річки Дніпро складаються з лісів і суглинків, які при порушенні природньої рівноваги підземних вод схильні до некерованого утворення пливунів. Будівництво метрополітену в таких умовах є дуже складним, досить витратним і вельми небезпечним заходом. Левову частку тунелів, вертикальних і похилих стовбурів буде проведено саме цими прадавніми наносними відкладеннями річки. Заморожування обводнених порід давно не застосовується через відсутність робочого обладнання. Технології струменевого закріплення ґрунтів, спорудження в породах цементних колон та паль і інші сучасні способи кріплення й тампонажу нестійких масивів в Україні не мають достатнього досвіду й відповідного устаткування. У зв’язку із чим і було запрошено закордонних підрядників, у яких є нові технології, сучасне обладнання й навчений персонал, — заспокоїв фахівець.
162

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін удосконалив норми організації харчування у закладах освіти з урахуванням умов воєнного стану 297
-
2У Чернігівській області планують підтримку маломобільних громадян під час надзвичайних ситуацій 281
-
3День юриста в Україні 103
-
4Кабмін затвердив доплати педагогам прифронтових і прикордонних громад 97
-
5Кабмін вніс зміни до Порядку компенсації витрат роботодавцям за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб 93

