Саме тому потрібне оновлення, осучаснення, зміна державних підходів у відповідній галузі. На це і спрямований ухвалений Верховною Радою в першому читанні законопроєкт №13107-д.

Про це розповіла членкиня парламентського Комітету з питань освіти, науки та інновацій Юлія Гришина.

«Ухвалений законопроєкт передбачає впровадження інших підходів державного регулювання до професійної освіти. Ми надаємо нашим профтехам більше академічної свободи, більше фінансової свободи, буде менше бюрократії, буде більш гнучкий режим роботи. Ми порушуємо питання про роботу закладів освіти безпосередньо з роботодавцями. Загалом система професійної освіти має отримати друге життя», – зазначила політикиня.

Вона зазначила, що останніми роками Україна отримувала кошти від Світового банку, які вкладала в лабораторії, у профтехи, але зараз потрібне нове законодавче регулювання.

«Попереду ще значна робота з підготовки законопроєкту до другого читання, тому що документ базовий, великий. Є питання, що викликають дискусії, є питання наглядових рад, які введені законопроєктом, питання кваліфікаційних центрів, де передбачається, що будуть оцінюватися результати навчання у закладах професійної освіти. Зараз Комітет працюватиме над тим, щоб якнайшвидше пропрацювати правки народних депутатів і проголосувати законопроєкт у цілому, щоб оновлення системи професійної освіти закріпилося законодавчо», – підсумувала парламентарій.

Прес-служба Апарату Верховної Ради України