Кабінет Міністрів України постановою від 17 грудня 2025 р. № 1683 вніс зміни до Порядку створення, функціонування та ведення електронного реєстру учасників відбору та виконавців державних контрактів (договорів), внесення до нього суб’єктів господарювання. Відповідний Порядок викладено в новій редакції.
Документ спрямований на удосконалення механізму формування та функціонування електронного реєстру, а також на розширення електронної інформаційної взаємодії між державними органами у процесі включення суб’єктів господарювання до реєстру.
Визначено, що заяви про включення суб’єктів господарювання до електронного реєстру, подані до набрання чинності постановою, розглядатимуться за процедурою, що діяла раніше. Водночас суб’єкти господарювання, які вже включені до реєстру, зобов’язані не пізніше ніж через чотири місяці з дня набрання чинності постановою подати до Міністерства оборони України оновлені відомості та документи відповідно до вимог Порядку з урахуванням внесених змін.
Постановою передбачено поетапне забезпечення електронної інформаційної взаємодії Міністерства оборони України з низкою державних органів та реєстрів. Зокрема, протягом шести місяців має бути налагоджена взаємодія з Міністерством юстиції України, Державною податковою службою, Національним агентством з питань запобігання корупції, Апаратом Ради національної безпеки і оборони України та Державною судовою адміністрацією, а протягом 12 місяців — з Антимонопольним комітетом України.
Також Міністерству оборони України доручено у тримісячний строк з дня набрання чинності постановою забезпечити доступ суб’єктів господарювання до електронних кабінетів реєстру та технічну можливість електронної інформаційної взаємодії між користувачами електронного реєстру.




