Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та нав?язливою рекламою, і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати.
Правила вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.
Переваги нових правил:
Захист від спаму. Оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери.
Якщо ви отримаєте спам-виклик – зможете повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів – ще до того, як вони потрапляють до вас.
Контроль – у ваших руках. В особистому кабінеті ви бачитимете витрати, зможете вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно.
Подвійна згода – захист від випадкових витрат. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без вашого підтвердження. Платитимете тільки за те, що замовили.
Підтримка для українців у зоні бойових дій:
• SIM-картки не блокуватимуть за несплату.
• Під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку.
Захист від боргів. Установлено граничні ліміти на «мінус». Великі неочікувані борги залишаться в минулому.
Прозорість інтернету. Договір має містити реальну швидкість інтернету. Якщо вона нижча – зможете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
Мінцифра працює для безпеки вашого зв’язку. Оператори поступово реалізовуватимуть нові правила. Реальні зміни для кожного абонента – найближчим часом.
За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України.