Виробники, імпортери, дистрибутори та роздрібна торгівля матимуть додаткові 6 місяців для тестування, адаптації IT-рішень та навчання персоналу.
Мінцифра, Мінфін та ДПС створюють усі необхідні умови для зручного переходу, а також презентували представникам бізнесу концепцію наступного етапу впровадження еАкцизу. Вона передбачає:
• поступовий перехід до електронних акцизних марок;
• час для інтеграції власних IT-систем із платформою еАкциз;
• стабільну роботу без зупинок бізнес-процесів.
еАкциз – це інноваційна система, яка замінює паперові акцизні марки на електронні з унікальними кодами. Вона забезпечує прозорість і контроль як з боку держави, так і з боку споживача. Це допоможе:
• зменшити частку нелегальної продукції на ринку;
• зробити ринок прозорішим;
• гарантувати захист прав споживачів.
Детальніше про проєкт.
Проєкт еАкциз впроваджується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством фінансів та Державною податковою службою у співпраці з Комітетом Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики. Заходи з підтримки впровадження еАкциз здійснюються у межах проєкту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проєкту – Фонд Східна Європа.
За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України.