На !FESTrepublic зібралися дизайнери, ілюстратори, продакт-фахівці, дослідники, менеджери та викладачі, щоб поговорити про те, як змінюються професії та яку роль дизайн відіграє у країні, що воює й відбудовується.
Цьогоріч подію відвідали понад 9 тисяч осіб.
Головною темою «Дизаріуму» стала ідентичність: особиста, професійна й культурна. На події говорили про дизайн не лише як про індустрію, а як про спосіб мислення, що поєднує творчість і відповідальність.
Окрім лекцій, воркшопів і дискусій, цього року на «Дизаріумі» з’явилися нові формати. Вперше відбувся дизайн-батл, під час якого UX/UI-фахівці наживо розв’язували реальні задачі. У програмі також були «іронічні розмови» – відверті історії про професійні невдачі, що стали точками росту, а ще – ранкове тренування від команди BetterMe.
Просто посеред локації записували спеціальний спільний випуск двох подкастів – «Чумаки» та «У чому виклик?». Паралельно команда Креативної Практики створювала власний спецсезон «Креативна Практика про креативні практики», де спікери «Дизаріуму» ділилися думками про ідентичності. Поруч також працював Dysarium Market – кураторський маркет з понад 30 топових українських брендів, які формують сучасну візуальну культуру країни. Там можна було зустріти JUL, Gushka, Tsvite Teren, Players Get Ready, Poetry Home, 13PERFUMES, lyhytskiy, WHY ME, ArtHuss та інших.
Подія реалізована простором дизайну Pixlab з мережі ТВОРИ! в межах реалізації титулу «Львів – Молодіжна столиця Європи 2025» спільно з Міністерством молоді та спорту України, департаментом спорту, молоді та туризму Львівської обласної державної адміністрації та Львівською міською радою за сприяння Холдингу емоцій «!FEST» і фінансової підтримки KredoBank. Співорганізатором конференції є CASES, суперзастосунок для креативних індустрій. Подія відбувається також за підтримки – MacPaw, WIX, Excited!, ELEKS, Headway, Qubstudio, and action, Uklon та інших.
За матеріалами Міністерства молоді та спорту України.