Семінар зібрав понад 400 учасників – експертів, науковців, викладачів і студентів з Японії, Польщі та України. Захід відбувся за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Його організовано компанією Japan Development Service (JDS) у партнерстві з BDO в Україні в межах проєкту з підтримки розвитку людського капіталу у сфері ІТ за підтримки Japan International Cooperation Agency (JICA) і МОН. Семінар відкрив Віталій Носок, керівник експертної групи з технологічного розвитку МОН.

МОН підтримує такі ініціативи, бо нам потрібні не абстрактні лекції, а спільні проєкти університетів і бізнесу, які дають результат на виробництві. Ми зацікавлені в упровадженні PBL/COIL і розвитку дуальної освіти як стандарту підготовки ІТ-кадрів: міжнародна співпраця має прямо конвертуватися в компетенції студентів і конкурентоспроможність української економіки,

Перший день семінару об’єднав два напрями – технічний трек і трек «Індустрія та суспільство», у межах яких учасники представили доповіді про квантові технології, біоінформатику, науку про виробництво (factory science), метавсесвіт та урбаністику. Другий день був присвячений бізнес-співпраці та спільним освітнім програмам: компанії у сферах розроблення лікарських засобів (drug discovery), IT/AI та HVAC разом з університетами і держустановами презентували кейси, що поєднують технологічну експертизу та академічні партнерства для відбудови й цифрової трансформації.

Перед заходом компанія JDS за підтримки BDO в Україні провела опитування ІТ-факультетів 20 українських університетів щодо потреб і пріоритетів міжнародної кооперації; отримані інсайти сформували програму семінару.

За підсумками анонсовано старт у листопаді 2025 року тренінгової програми для викладачів «Implementation of Project-Based Learning (PBL) and Collaborative Online International Learning (COIL) within the JICA Initiative». Ініціативу спрямовано на масштабування проєктного навчання та спільних міжнародних онлайн-курсів у ЗВО.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України.
Фото: пресслужба Міністерства освіти і науки України.