27 квітня на чергову сесію Дніпропетровської міськради було винесено проект рішення «Про організацію закупівель». Депутати вирішили виключити з роботи в системі електронних закупівель ProZorro підрозділи міськради, пов’язані із ЖКГ Дніпропетровська. Насамперед проект стосувався департаменту комунального господарства і капітального будівництва, міськжитлоуправління та підлеглих їм комунальних підприємств, а також КП «Дніпропетровський метрополітен».

Підставою для ново-введень став нібито той факт, що рішення, прийняте попереднім скликанням Дніпропетровської міськради 30 вересня минулого року, суперечить чинному Закону «Про публічні закупівлі». Тоді замість «публічних електронних майданчиків» було вирішено працювати саме в ProZorro, яке не відповідає умовам закупівель у сфері ЖКГ.
Проект викликав неоднозначну реакцію депутатського корпусу. Ставлячи питання на 
голосування, секретар міськради В’ячеслав Мішалов заявив, що таке рішення необхідно місту. На думку депутата, сьогодні Дніпропетровськ є лідером у сфері впровадження електронних закупівель, тому важливо все робити правильно. Оскільки система закупівель потребує допрацювання, то недоліки необхідно спочатку усунути, а потім уже починати її широке впровадження.
— ProZorro у Дніпропетровську ніхто не припиняє, — заявляє Мішалов. — У вересні 2015 року було прийнято волюнтаристичне рішення. Воно стосувалося введення низького порога для ProZorro. Це було перед виборами, заради політичної агітації. Реально тоді сесія більше не збиралася, бюджет не працював. Якісної роботи не було. Сьогодні в нас бюджет тільки починає працювати, — цитує прес-служба секретаря міськради.
На захист рішення сесії виступив і начальник департаменту споживчого ринку і сфери послуг міськради Руслан Мороз.
— Я хочу винести сюди свої проблеми з цією системою, — пише в Facebook Руслан Мороз. — Основною причиною того, що КП «Благоустрій» нині не може здійснювати демонтажі незаконно встановлених кіосків, теж є система ProZorro. Річ у тім, що працювати в ній КП зобов’язали, але механізму не надали. І тепер після того, як юристи КП вивчили питання, вийшло так, що оскільки демонтаж кожного окремого кіоску не є чимсь константним, а містить під час його ціноутворення цілу низку моментів, кожен розрахунок демонтажу на кожний кіоск необхідно виносити окремим лотом на ProZorro. Як це співвіднести з реальністю буття, відповідей юристи мені поки що не дали.
Проте з позицією депутатів і чиновників не згодні громадські активісти:
— Майже три місяці нашій команді знадобилося, щоб розпочати повноцінний процес запуску системи ProZorro в місті, — пише на Facebook активіст громадської організації «Платформа Громадський контроль» Іван Васючков. — Десятки семінарів, сотні годин роботи й мільйони, зекономлені для міста. Як казав Ганді: «Спочатку вони тебе не помічають, потім глузують із тебе, потім борються з тобою. А потім ти перемагаєш». Поки що з нами борються, тож є ще куди розбудовуватися».
Під час голосування депутати підтримали за-пропонований проект. Частину комунальних підприємств звільнили від роботи в системі ProZorro до 1 серпня 2016 року. На трохи менший строк — до 1 червня — звільнено від електронних торгів решту суб’єктів закупівель міськради.

Дніпропетровськ.