Всесвітньо відома торговельна марка «Королівський смак», продукцію якої вже багато років випускають в Україні під гаслом, майже дослівно винесеним у заголовок, зареєстрована в лютому 2002 року. Під цією маркою виготовляється продукція приватного підприємства «Віктор і К», створеного підприємцем Віктором Королем у грудні 1992-го.

На знімку: в цеху ПП «Віктор і К».

Спочатку це був невеличкий сімейний бізнес у сфері оптово-роздрібної торгівлі та громадського харчування. Та набувши досвіду підприємницької діяльності, через шість років невтомної й наполегливої праці Віктор Король вирішив зосередити свої зусилля на виробництві харчових продуктів. Збудували цех із переробки насіння соняшнику потужністю 30 тонн за зміну. Того ж 2002 року ввели в експлуатацію лінію розливу в пляшки олії соняшникової, яка одразу стала популярним продуктом серед покупців. Відмінну якість олії соняшникової торговельної марки «Королівський смак» підтвердив і Центр незалежних експертиз «Тест». До слова — тестували 24 торговельні марки. Це був справжній успіх, який надихнув колектив на розширення виробництва.
Згодом ввели в експлуатацію цех із виготовлення майонезу. Початкова потужність становила дві тонни за зміну, а вже в 2004-му довели цей показник до 20 тонн. Поступово потужність цеху майонезу зросла у 5—7 разів. Сьогодні тут випускають 11 видів майонезу різної жирності у зручній упаковці масою від 180 до 5000 грамів.
Підприємство також налагодило виробництво дезодорованої рафінованої олії. Обсяг цієї продукції сягає 200 тонн на добу.
З 2008 року підприємство «Віктор і К» розпочало виробництво оцту, гірчиці, томатної пасти, соусів та кетчупів. Паралельно було завершено будівництво маслоекстракційного заводу з переробки насіння соняшнику потужністю 400 т/добу.
Окрім спорудження виробничих приміщень та нарощування потужностей керівництво підприємства працювало і над розширенням асортименту харчових продуктів. У 2010-му придбано ще одну торговельну марку — «Чугуєв Продукт», а згодом — «Кухар Рішельє». Відтоді продукція випускається за різноманітною рецептурою під трьома брендами, але однаково якісна — на підприємстві впроваджена міжнародна система управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000, системи НАССР та FSSС; працює міжнародна система безпечності кормів відповідно до вимог стандартів GMP+.
Для надійного зберігання насіння соняшнику належної якості збудували і ввели в експлуатацію два елеватори у Верхньодніпровську Дніпропетровської області та в селищі Чорнобай Черкаської області загальною місткістю 48 тис. тонн. Такі ж елеватори споруджені на маслоекстракційному та соєвому заводах. Це дає змогу підвищити якість кінцевої продукції, адже на власних елеваторах насіння зберігається в належних умовах.
Найбільш перспективний соєвий завод почали будувати у 2015 році. Сьогодні він успішно діє, але будівництво не припиняється. Наразі ПП «Віктор і К» зводить цехи: томатний та розливний із фасування олії.
Паралельно створювали власне автотранспортне господарство, яке налічує сьогодні 150 одиниць техніки, зокрема 15 автобусів для безплатного підвезення працівників.
Працює ПП на альтернативних видах палива (лушпиння соняшнику), залишки якого переробляє на пелети і реалізовує населенню та іншим підприємствам. Часткова відмова від використання на виробництві газу позитивно позначилася на вартості продукції, що дало змогу ще більше утвердити достовірність гасла виробника ТМ «Королівський смак»: «Якість королівська, а ціна народна!».
Сьогодні на підприємстві задіяно понад півтори тисячі осіб, та все одно працівників, особливо — кваліфікованих, не вистачає. Підприємство постійно створює нові робочі місця не лише для жителів смт Власівка, де розташоване, а й Світловодська та району, а також сусідніх населених пунктів Полтавської області.
А ще тут дбають про довкілля, постійно виділяють кошти на природоохоронні заходи та будівництво очисних споруд.
За 13 років завдяки стабільно високій якості продукції і грамотній маркетинговій політиці компанія здійснила колосальний прорив — від виробника місцевого масштабу до загальнонаціонального, визнаного і в Україні, і за кордоном.
Сьогодні можна впевнено констатувати — підприємство стало одним із лідерів масложирової промисловості України. А щоб безпомилково визначатися з перспективою розвитку свого бізнесу, його засновник безперервно рухається вперед, постійно аналізуючи економічні реалії та враховуючи у своїй роботі світові тенденції.

Світлана КАЛУГІНА, Петро МЕЛЬНИК.
Фото Світлани КАЛУГІНОЇ.

Кіровоградська область.

 

ДОВІДКОВО

Продукція ТМ «Королівський смак» реалізується у 80 країнах. Зокрема — у Великій Британії, Грузії, Ізраїлі, Іспанії, Італії, Канаді, Китаї, Марокко, Молдові, Німеччині, Швейцарії, Нідерландах, Саудівській Аравії та США. Торік реалізовано продукції на експорт на суму понад 1,5 млрд грн.